- Modtagne Tak: 8
Skjoldungestien vandretur
Det er altid lidt imponerende at det stort set fylder det samme at pakke til en weekend, som til en hel uge

Glæder mig til at møde en masse nye mennesker, fyldt med forskellige input:)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kan ikke helt se det på baggrund af ruten.
Ved bare jeg går bedst i støvler, men hvis det er mest asfalt, har jeg det bedst i løbesko...
borgs skrev:
Hvad menes der med det?Terje skrev: Så er du kørende for under en 100-krone - hvis du tør
Jaaa - regn måske, blæst, blade, kviste, MØRKE, EDDERKOPPER !!!!
Se min hjemmeside
fjeldvandrer.dk/
Fladberg skrev: Et enkelt spørgsmål, er ruten primært på stier, eller er der meget asfalt??
Kan ikke helt se det på baggrund af ruten.
Ved bare jeg går bedst i støvler, men hvis det er mest asfalt, har jeg det bedst i løbesko...
Det bliver mest på astfalt og grusstier.
Om søndagen kan der måske godt opstå noget off road i bedste minikursus stil

Vh Christian
Fladberg skrev: Jeg kommer med tog til Roskilde, og tænkte bare at ta toget retur fra Hvalsø, hvis ikke planen er at gå retur..
Det er altid lidt imponerende at det stort set fylder det samme at pakke til en weekend, som til en hel uge
Glæder mig til at møde en masse nye mennesker, fyldt med forskellige input:)
Ja - man sparer kun på vægten af maden (stort set). Ellers skal man jo bruge en eller anden overnatningsform, sovepose, liggeunderlag osv. osv. selvom man kun er afsted i en weekend

Ja det bliver rigtig hyggeligt. Der er altid garanti for røverhistorier og der er altid mange gode råd at hente fra andres erfaringer med grej osv. Og så håber jeg at give dem der har kamera med lidt ekstra med hjem.
Vh Christian
"Første nat i Shelter (Ingen teltning)" - Hvad med tarp/hængekøje?
Jeg vil hade at skulle bringe både jord-sover-udstyr og gude-dejlige-dun-hængekøje-paradis med. Det er lige ekstra 1.5 kg (altså jord-sover-udstyret).
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333