Skjoldungestien vandretur
Har din hængekøje indbygget sovepose og underlag? Jeg tænker mere på om det ikke kun er et liggeunderlag du skal have ekstra med, hvis du ikke bruger underlaget i din hængekøje.
Draken skrev: Jeg kører fra Albertslund og har plads til 2 med oppakning - evt 3, hvis I sidder med lidt oppakning i skødet.
"Første nat i Shelter (Ingen teltning)" - Hvad med tarp/hængekøje?
Jeg vil hade at skulle bringe både jord-sover-udstyr og gude-dejlige-dun-hængekøje-paradis med. Det er lige ekstra 1.5 kg (altså jord-sover-udstyret).
Vh Christian
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jo tak, det kan godt være det bliver aktuelt alt afhængig af om jeg selv køber noget indenMilho skrev: Jeg har en Tarp du godt kan låne (faktisk en DD) men jeg har også en hængekøje du kan låne hvis du vil

Hvordan ser det ud med vand på turen? Hvor langt er der imellem vandposterne og hvor meget vand skal man regne med at bære?

Vi kommer forbi Lejre Museum der har vand, det ligger næsten halvejs, så vi er dækket fint ind

Vh Christian
Jeg bryder mig bare ikke om at ligge på jorden og sammen med andre - Så hellere min lille svævende lufthule

Milho skrev: Det er forbudt at telte i Boserup skov og der står at der kun kan overnattes i Shelters. Så jeg går ud fra at enhver anden overnatningsform ikke er tilladt.
Har din hængekøje indbygget sovepose og underlag? Jeg tænker mere på om det ikke kun er et liggeunderlag du skal have ekstra med, hvis du ikke bruger underlaget i din hængekøje.
Draken skrev: Jeg kører fra Albertslund og har plads til 2 med oppakning - evt 3, hvis I sidder med lidt oppakning i skødet.
"Første nat i Shelter (Ingen teltning)" - Hvad med tarp/hængekøje?
Jeg vil hade at skulle bringe både jord-sover-udstyr og gude-dejlige-dun-hængekøje-paradis med. Det er lige ekstra 1.5 kg (altså jord-sover-udstyret).
Always Happyfeet

Under alle omstændigheder slipper du for at sove på jorden!
Draken skrev: Nej, min hængekøje er helt normal, men den er grunden til at jeg kommer ud i naturen igen.
Jeg bryder mig bare ikke om at ligge på jorden og sammen med andre - Så hellere min lille svævende lufthule
Vh Christian
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333