- Modtagne Tak: 160
Skjoldungestien vandretur
9 år 6 måneder siden - 9 år 6 måneder siden #13922
af ErikS
Lykke er en retning, ikke et sted.
Besvaret af ErikS på emne Skjoldungestien vandretur
Jeg regner også med at komme med tog til Roskilde. Og med hensyn til overnatning har jeg ikke helt besluttet mig endnu om hvad mit nattely skal være - telt, tarp, regnslag, bivibag, hængekøje, shelter eller åben himmel... 
/Erik

/Erik
Sidste redigering: 9 år 6 måneder siden ved ErikS.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
9 år 5 måneder siden #14123
af Milho
Vh Christian
Besvaret af Milho på emne Skjoldungestien vandretur
Lige for at samle op inden weekendens tur:
Det bliver godt vejr fredag, men koldt om natten (2 grader). Lørdag oversket men næsten 15 grader, 5 grader om natten. Ingen regn i udsigten
Det kan selvfølgelig ændre sig, så hold lige øje.
Jeg går ud fra at folk har fundet kørelejlighed og at alle kan finde til Roskilde st.? Til jer med bil, kan vi sagtens mødes med jer i havnen ved museet, men jeg starter selv ved Roskilde st. kl. 15 og herefter går vi mod havnen.
Jeg var i Boserup skoven i går og inspicere pladsen og hold da op den er fed! 3 shelters, to af dem med kanon udsigt og mange fede borde vi kan hygge os ved. Der var dog IKKE vandhane, så vi skal selv have vand med ud.
Det bliver godt vejr fredag, men koldt om natten (2 grader). Lørdag oversket men næsten 15 grader, 5 grader om natten. Ingen regn i udsigten

Jeg går ud fra at folk har fundet kørelejlighed og at alle kan finde til Roskilde st.? Til jer med bil, kan vi sagtens mødes med jer i havnen ved museet, men jeg starter selv ved Roskilde st. kl. 15 og herefter går vi mod havnen.
Jeg var i Boserup skoven i går og inspicere pladsen og hold da op den er fed! 3 shelters, to af dem med kanon udsigt og mange fede borde vi kan hygge os ved. Der var dog IKKE vandhane, så vi skal selv have vand med ud.
Vh Christian
9 år 5 måneder siden #14124
af Petraeus
Mange hilsner
Jan Petræus
Besvaret af Petraeus på emne Skjoldungestien vandretur
Vi kan få vand i havnen.
Så der er ingen grund til at tage det med hjemmefra
Glæder mig til en fed tur.
Vi ses
Så der er ingen grund til at tage det med hjemmefra

Glæder mig til en fed tur.
Vi ses
Mange hilsner
Jan Petræus
9 år 5 måneder siden #14128
af Draken
Besvaret af Draken på emne Skjoldungestien vandretur
Jeg er døjer lige med en forkølelse
, men håber at den er overstået inden fredag.
Jeg giver lige en status fredag morgen.
Er der vandhuller i nærheden? Jeg tænker på at tage filter med, da jeg er storforbruger af vand

Jeg giver lige en status fredag morgen.
Er der vandhuller i nærheden? Jeg tænker på at tage filter med, da jeg er storforbruger af vand

9 år 5 måneder siden #14132
af Milho
Vh Christian
Besvaret af Milho på emne Skjoldungestien vandretur
Jamen rigtig god bedring Draken!
Der er ingen vandhuller i nærheden (eller der er ca. 20 min. gå gang væk, men så er det stort set lige så let at gå tilbage til havnen). Vi har dog havudsigt, så hvis filteret kan tage saltvand så har du hele Roskilde fjord
Der er ingen vandhuller i nærheden (eller der er ca. 20 min. gå gang væk, men så er det stort set lige så let at gå tilbage til havnen). Vi har dog havudsigt, så hvis filteret kan tage saltvand så har du hele Roskilde fjord

Vh Christian
9 år 5 måneder siden #14133
af ErikS
Besvaret af ErikS på emne Skjoldungestien vandretur
Der er da Svorgerslev sø og Kornerup å på dag 2... Om man så kan bruge vandet herfra, ved jeg ikke.
/Erik
/Erik
Tid til at oprette siden: 0.221 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333