"Fjeldvandring i Lapland Tur 14-6"

Mere
10 år 1 måned siden #14537 af Ennamaria
Hej med jer.

Jeg har kigget på SJ's hjemmeside, og toget til Abisko ankommer 12:53 i Abisko Turist.

Jeg flyver op til Kiruna onsdag d. 16, og har indlogeret mig på Abisko turiststation.

Det giver mig et lille døgn i fjeldet, hvor jeg kan slappe af, købe det, jeg mangler, og lægge depot til min tur 14 dage senere - jeg skal nemlig på tur igen 2 dage efter vores er slut. Juhuu :silly:

Jeg møder jer, når I kommer med toget - hvornår mon vi starter ud på ruten?

Venlig hilsen
Ennamaria/Susanne

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 1 måned siden #14540 af Ennamaria
Flyet lander iflg planen i Kiruna 12:50.

Der er 2 mulige togafgange fra Kiruna til Abisko Turist: 14:20 og 14:39. Man burde kunne nå det første - der er vel næppe så lang vej fra landingsbanen til udgangen/taxaholdepladsen, som i København eller Stockholm, og vel næppe heller så mange rejsende, der skal have bagage. Men uheldet kan være ude, og så må man satse på det sidste, og i værste fald taxa :ohmy:
14:20 ankommer 15:35
14:39 ankommer 16:12.

Så skal der browses lidt rundt på fjeldstationen og i supermarkedet, eller?

Estimeret afgang ca. kl. 18? Eller hvad tror du, René?

Venlig hilsen
Ennamaria/Susanne

Mere
10 år 1 måned siden #14547 af Kirsten
Hvor mange af os tager med toget fra Kbh :)

Mere
10 år 1 måned siden #14551 af SebastianAndersen
Jeg har forsøgt at booke liggeplads i toget til Kiruna i august måned dog (en tur jeg selv har) og det har heller ikke virket. Det lader til, at man ikke kan booke liggepladser endnu måske... Hm..

Mere
10 år 1 måned siden #14556 af Ennamaria
Min vandremakker har booket afgang med liggetog fra Stockholm kl. 17.50.
Men ikke til Abisko Østra, til Abisko Turist. Så der må være et eller andet med de stationer. Det er også forskellige tog, der standser på de to stationer, ser det ud til.
Når jeg er på SJ's hjemmeside, kan jeg ikke booke et gennemgående tog fra Stockholm til Abisko Østra. Man skal skifte i en eller anden obskur by kl. ca. 21.
Men hvis jeg booker til Abisko Turist, så går det helt fint med bookning af nattog.

Venlig hilsen
Ennamaria/Susanne

Mere
10 år 1 måned siden #14564 af Kirsten
Ja så må vi andre også se at få bestilt ... så vi kommer til at sidde nogenlunde sammen :)

Tid til at oprette siden: 0.171 sekunder