"Fjeldvandring i Lapland Tur 14-6"

Mere
9 år 10 måneder siden #16010 af Nop
Har bestil togbillet i går aftes, nu mangler jeg bare at modtage mit telt og rygsæk med posten, så er det vigtigste på plads :unsure:
Nu må det altså godt snart komme.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 10 måneder siden #16012 af SusDal
Jeg er i fuldstændig samme situation som Kirsten og synes også det vil være rart, hvis vi mødes på Hovedbanegården :-)

Nop - jeg håber virkelig dit telt og din sovepose dukker op en af de allernærmeste dag, så du ikke skal opleve, at blive lige så nervøs som jeg nåede at blive, da mit telt først dukkede op to dage inden jeg skulle med til Immlen...

Mere
9 år 10 måneder siden #16017 af Ennamaria
Hej René og alle.
Jeg møder jer på Abisko Østra, når I kommer ind med toget om torsdagen - og jeg bor i mit eget alenetelt :)
Jeg glæder mig helt vildt. :woohoo:

Venlig hilsen
Ennamaria/Susanne

Mere
9 år 10 måneder siden #16078 af HSæderup
Hej med jer
Jeg har været i dialog med René om sovepose - har kun en gammel, tung model, som jeg overvejer at lade blive hjemme ;-) Jeg vil derfor høre, hvilken sovepose I har, og om det er en, I vil anbefale?
Tak for hjælpen - Hanne

Mere
9 år 10 måneder siden - 9 år 10 måneder siden #16082 af SusDal

HSæderup skrev: Hej med jer
Jeg har været i dialog med René om sovepose - har kun en gammel, tung model, som jeg overvejer at lade blive hjemme ;-) Jeg vil derfor høre, hvilken sovepose I har, og om det er en, I vil anbefale?
Tak for hjælpen - Hanne

Hej Hanne
Jeg gjorde mig utallige overvejelser inden jeg købte min sovepose, som jeg er super glad for og fint har holdt varmen i, hvor det var omkring frysepunktet om natten og flere andre kvinder med andre typer af soveposer havde frosset. Så hvis du kan afse de mange penge, så vil jeg anbefale dig en Western Mountaineering Appache MF. Her kan du se mine mange overvejelser og alle de super gode råd jeg fik undervejs i processen: outsite.org/index.php/vandreforum-og-out...ag/3045-damesovepose
Hilsen Sus
Sidste redigering: 9 år 10 måneder siden ved SusDal.
Følgende bruger(e) sagde tak: HSæderup

Mere
9 år 10 måneder siden #16084 af Kirsten
Hej Hanne,

Jeg har en Mountain Equipment xeros 350 fra Spejdergear, som jeg er meget glad for. Har haft den i et par år nu. Om vinteren bruger jeg en fleece-lagenpose og om sommeren silke-lagenpose. Havde den med på min tur til Lapland sidste år, og det gik fint. Det er også en mulighed :cheer:
hilsen Kirsten

Følgende bruger(e) sagde tak: HSæderup

Tid til at oprette siden: 0.199 sekunder