Outsite træf 2014

Mere
10 år 3 uger siden #14857 af Kirsten
Besvaret af Kirsten på emne Outsite træf 2014
Og lige for en ordens skyld: Det er med Marlon's tilladelse :) :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Marlon
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
10 år 3 uger siden #14858 af Marlon
Besvaret af Marlon på emne Outsite træf 2014
Synd man ikke kan se hvor varmt det var, men dette giver måske en indikator :whistle:

• Marlon
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
10 år 3 uger siden #14859 af Marlon
Besvaret af Marlon på emne Outsite træf 2014
Fedt billede, det øverste, Aksel. Hobbitland i outsiteregi :)

Mere
10 år 3 uger siden #14860 af Draken
Besvaret af Draken på emne Outsite træf 2014
Jeg har næsten kun billeder med deltagere på, og dem vil jeg ikke bare lægge op. Så her er et billede af et stenalder-tv med lidt telte i baggrunden :P

Følgende bruger(e) sagde tak: Milho

Mere
10 år 3 uger siden - 10 år 3 uger siden #14861 af SusDal
Besvaret af SusDal på emne Outsite træf 2014
Tusinde tak for en skøn weekend til arrangørerne og alle andre deltagere. Dejligt at være sammen med så mange skønne mennesker, der tilsammen var med til at skabe en helt fantastisk stemning med masser af hyggelige, sjove, spændende, interessante og lærerige indslag.

Og en særlig tak for lån til overnatning og personlige demoer af telte og hængekøje, rundhåndet uddeling af nødproviant til en glemsom sjæl, smagsprøver, fejlsøgning af min nyindkøbte brænder (som viste sig at være gas der havde overskredet udløbsdatoen!?!?! - håber din hånd er i god bedring Christian), kørelejlighed og tilbud herom og tålmodighed og overbærenhed for den ulejlighed jeg har forvoldt pga. mit manglende overblik mm.

Jeg sugede andres gode råd og erfaringer til mig, men blev hurtigt overloadet, så desværre er der nok masser af informationer, der er kommet ind af det ene øre og røget ud af det andet - så måske vender jeg frygteligt tilbage med nogle af de samme spørgsmål igen :blush:

Jeg er helt udmattet af oplevelsen og de mange indtryk og glæder mig allerede til vi ses igen næste år :) :) :)
- hvor jeg håber jeg også har lidt at dele ud af...

PS: Da jeg ikke har et kamera, vil jeg blive super glad for alle billeder I deler og jeg har personlig ikke noget imod, at jeg bli'r udstillet, hvis jeg ikke er nået at gå i dækning og I ved en fejl har fået mig med på et billede :lol:

PPS: Turbeskrivelsen er væk nu - så den kan jeg ikke støtte mig til i mit forsøg på at få styr på navne og brugernavne. Måske der kan rundsendes en deltagerliste!?!?!
Sidste redigering: 10 år 3 uger siden ved SusDal.

Mere
10 år 3 uger siden - 10 år 3 uger siden #14862 af Milho
Så er indlægget rykket til denne tråd :)

CStuwitz skrev: De er taget med en iPhone, da jeg ikke har andre kameraer, og derfor er det så som så med kvaliteten.

Jeg har ikke taget nogle af deltagerne, kun naturbilleder i området. Og telte, selvfølgeligt.

Jeg vågnede (eller var stadig vågen) klokken 5, så jeg stod op og tog lidt billeder i morgenrøden. Det var rigtig flot og lejren så meget hyggelig ud i morgenklæder med dug på teltene.

Tak, for en hyggelig tur. Nu skal jeg have mig en lur.

Vh Christian
Sidste redigering: 10 år 3 uger siden ved Milho.
Følgende bruger(e) sagde tak: Marlon

Tid til at oprette siden: 0.198 sekunder