Kanotur i Sydsverige, 15. - 18. maj

• THH
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
10 år 1 måned siden - 10 år 1 måned siden #14669 af THH
Hej.
Kører fra Fredericia med 2 personer og en kano på taget. Vi har plads til 2 yderligere, men ikke flere kanoer. ank. spisning så er vil vi godt stå for mad en aften og er ellers med på fælles aftensmad.
Sidste redigering: 10 år 1 måned siden ved THH.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 1 måned siden #14672 af Milho
Jeg har bil og kører fra Kirke Hyllinge. Jeg har plads til en mere.
En rigtig god kanomorgenmad skal vi vel have :)

Vh Christian

Mere
10 år 1 måned siden #14713 af Andersen80
Til Milho - Jeg vil meget gerne køre med dig, hvis pladsen ikke er reserveret endnu? Bor selv lidt uden for Roskilde, så det er ikke noget problem at komme til Kirke Hyllinge :)

Det er min første kanotur, så mht. til mad gør jeg bare, som flertallet bestemmer. De mere erfarne ved forhåbentlig, hvad der fungerer bedst.

Mere
10 år 1 måned siden #14719 af Milho
Jamen så mødes vi bare ved Roskilde Hospital overfor stationen, det er et godt sted at samle op :)

Vh Christian

Mere
10 år 1 måned siden #14730 af Andersen80
Super godt :) Vi kan jo lige udveksle telefonnumre og aftale opsamlingstidspunktet i en personlig besked :)

Mere
10 år 1 måned siden #14877 af Peter3480
det er godt nok en kano tur, men står og for en pontoonbåd ind af døren i denne uge, og brænder da for komme ud fiske og ud på ture med den osv, men skulle vel egentligt ikke være noget galt i en pontoonbåd følges med kanoér :) den ka komme ligeså hurtig afsted hvis ikke hurtigere :)
men da den fylder en del tænkte jeg muligvis man ku komme der op tog bus osv, for syntes den fylder for meget til fælles kørsel, jeg vil jo fylde 2 hele pladser alene mig og båd, skal os ha telt tøj mad grej osv med :) hvis det er kun overvejet lige nu :)

Tid til at oprette siden: 0.161 sekunder