Kanotur i Sydsverige, 15. - 18. maj

Mere
10 år 2 uger siden #15121 af Birkely
:) Ok, Jeg er med, men det forudsætter, at jeg kan være med i en bil et eller andet sted i trekant området fx Frederica.

Jeg kan se at THH kører derfra, så hvis du læser det her THH, vil jeg gerne lave en aftale med dig.

Så jeg betaler de 200,00 kr nu

Glæder mig B)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 2 uger siden #15128 af Nop
Kunne muligvis også tænke mig at melde mig til turen, er der stadig et Max tilmelding på 12 personer. Eller er der muligheder for en ekstra. Birkely kom mig i forkøbet, så han skal selvfølgelig have muligheden først.

Mere
10 år 2 uger siden #15135 af Syberg
Jeg mangler nogle at køre med fra københavn er der nogle ledige pladser? Jeg står gerne for lidt bålmad ala "dutch oven Pizza" eller noget Wok halløj.

• THH
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
10 år 2 uger siden - 10 år 2 uger siden #15141 af THH
Besvaret af THH på emne Kanotur i Sydsverige, 15. - 18. maj
Hej Birkely (& Syberg).
Du er velkommen til at stå på i Fredericia, men det er lidt usikkert hvornår vi køre, da jeg muligvis har et møde i Ballerup og dermed bliver nød til at køre allerede kl. 08:00. Jeg regner dog med at UBL tager bilen og køre ud og ser på lidt udstyr, så det kan være du er med på dette :-)
@ Syberg. regner med at vi kommer gennem KBH og du kan evt køre med os.
Sidste redigering: 10 år 2 uger siden ved THH.

Mere
10 år 2 uger siden #15163 af Syberg
Hej THH

Tak for tilbudet men har fundet kørsel. Glæder mig til at møde jer i en kano istedet. Ha en dejlig aften.

• THH
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
10 år 2 uger siden #15165 af THH
Besvaret af THH på emne Kanotur i Sydsverige, 15. - 18. maj
Hej Syberg.
Takker og lige over. Ses ved start stedet. Bliver sørme super at få kanoen i vandet :woohoo:

Syberg skrev: Hej THH

Tak for tilbudet men har fundet kørsel. Glæder mig til at møde jer i en kano istedet. Ha en dejlig aften.

Tid til at oprette siden: 0.176 sekunder