Kanotur i Sydsverige, 15. - 18. maj

Mere
10 år 2 uger siden #15211 af Birkely
Hej THH
Jeg vil snart pakke og tænker på hvor meget plads du har i bilen og hvor meget jeg kan ha med.
Jeg kommer til Fredecia i bil og vil gerne ha den til at stå et rimelig sikkert sted. Så jeg tænkte om den evt kan stå der vor du bor. Vi kunne også aftale det i telefonen. Mit nr er 40141649
Mvh
Finn Birkely

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 2 uger siden #15212 af jansax
Hej Turleder
hvordan med kanotønder ?

jan

• THH
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
10 år 2 uger siden #15221 af THH
Besvaret af THH på emne Kanotur i Sydsverige, 15. - 18. maj
Hvis der er nogen som er med på aftensmad, så laver jeg vikingegryde (sammenkogt ret med ris og brød til). Jeg regner med at lave det på forkant, så det bare skal varmes om torsdagen. Jeg er selv med på aftensmad de andre aftener og hjælper gerne med tilberedningen. et forslag kunne være lammekøller i saltdej eller over bålet??

Jeg tager bålgryde (6 l) samt trangia med stor 4,5 l gryde med.

Er der nogen som tager grillrist med?

VH
THH

Mere
10 år 2 uger siden - 10 år 2 uger siden #15224 af DorteCph
Så har jeg fået plads i en bil.....:-)

Hvordan med mad....er der fællesspisning hver dag...eller hvordan fungerer det? Og slæber alle, hver især koge/stege grej med...??

Det er, som tidl. skrevet, min første tur m. overnatning et sted uden en Netto indenfor rækkevidde, så jeg er ikke helt klar over hvordan det foregår..:-)
Sidste redigering: 10 år 2 uger siden ved DorteCph. Begrundelse: Tilføjelser

Mere
10 år 2 uger siden #15225 af Birkely
Hej
Jeg er også med på noget mad. Jet har et transportabelt treben med rist som jeg tager med. Så jeg kunne købe en lammekølle og et stykke oksekød, hvis der så er en der kunne sørge for tilbehør (grøntsager mm) Så bare der er brænde og noget tid kunne kødet laves over bål.
Sådan noget som kogegre,j kunne det være rar at aftale, der er vel ikke behov for 12 x trangia og lignende.
Mvh Finn Birkely
Følgende bruger(e) sagde tak: THH

Mere
10 år 2 uger siden - 10 år 2 uger siden #15229 af Nop
Jeg tager mig trangia med og en grillrist.

Vil gerne være med på noget fælles mad, en eller to af dagene, regner selv med en gang grillbøf på 3 dag. Men så er det vel en god ide med en madplan, og hvor mange der med på det?

Madplan.
Torsdag:
Fredag:
Lørdag:
Sidste redigering: 10 år 2 uger siden ved Nop.
Følgende bruger(e) sagde tak: DorteCph

Tid til at oprette siden: 0.187 sekunder