Kanotur i Sydsverige, 15. - 18. maj

Mere
10 år 6 dage siden #15450 af JRevsbech
Jeg køre fra Randers

JRevsbech

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
10 år 5 dage siden #15456 af Birkely
Hej
Det kan godt være jeg misforstår hvad det er der foregår, men jeg forespurgte til transportomkostningerne og fik en pris som jeg ikke ønskede at betale. Er det at være et "brokkehoved". Der stod en guideline på hjemmesiden, som efter min mening kunne tolkes. Jeg finder det besynderligt, at jeg så skal betegnes på den måde. Hvis der var tydelige aftaler, var dette aldrig sket.
Det samme gør sig gældende med den fælles mad. Skal man også betale for den strøm, der er brugt da maden blev tilberedt hjemmefra. Eller P afgift ved indkøb..
Jeg spurgte om prisen. Fandt den for dyr og melde fra. Jeg er glad for at jeg fik mine 200 kr retur, tak for det, men jeg havde forståelse for hvis det ikke havde været tilfældet.

Jeg håber virkelig I får en dejlig tur, vejret bliver dejligt og jeg vil tænke på jer når jeg ror rundt i det sydfynske ø-hav. God tur

Mere
9 år 11 måneder siden #15615 af Milho
Jeg vil lige sige tak for en rigtig god tur, med fede øer og rigtig godt vejr (for satan vi var heldige med det).

Hvis du har video fra turen, så er der oprettet en FTP server. Skriv en PB til mig, hvis du vil lægge dine videoer der.

Vh Christian

Tid til at oprette siden: 0.166 sekunder