Hvor finder man turfæller når man er 22år ?

• Kenn
  • Gæst
  • Gæst
8 år 11 måneder siden #20440 af Kenn
Jeg tror at vi ude I nature bliver langt mere på niveau med hinanden også aldersmæssigt. Jeg har da været på en tur med fire omkring de 20 år også mig I midten af 40erne. Det gik da helt fint.

Det er jo ikke en koncert eller en festival. Ude I det fri handler det om det basale om at gå (eller sejle kano), holde sig tør, sove behageligt, spisning og hygge omkring bålet. Den eneste forskel der kommer med aldreren, er antalet af røverhistorier, hvor Ljunggren viser sin alder med ekstraordinært mange :cheer:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 11 måneder siden #20443 af miko
Her kunne det være et ønske at høre nogle af de unge Outsiters mening om at ture rundt med os "GAMLE" ;)

Miko

Mere
8 år 11 måneder siden #20460 af Ennamaria
Ha, Jens - dit hår kan da ikke blive meget kortere ;) Du må farve det lilla eller grønt, hvis du skal gøre en forskel :woohoo:
Også dig, René. Men sørg nu for at aftale hver sin farve, ellers tror vi bare, I er tvillinger :lol:

I øvrigt er jeg enig med dem, der synes, at aldersforskellen ikke træder så tydeligt frem, når man er på tur. Fordi det er interessen for friluftslivet, der er i fokus.
Og på Outsite og vores ture er der ingen, der ser ned på nogen :) Der er plads til alle.

Så Luffe, du er meget velkommen på tur - og hvis du skilter med din alder, kan det jo være, du lokker andre unge med :)

Venlig hilsen
Ennamaria/Susanne
Følgende bruger(e) sagde tak: KimD

Tid til at oprette siden: 0.136 sekunder