- Modtagne Tak: 1
Tur med børn på skjoldungestierne i Kristi Himmelf
7 år 10 måneder siden #23828
af Kaja
Tur med børn på skjoldungestierne i Kristi Himmelf blev oprettet af Kaja
Hej
Er der nogen der vil med på en 3-4 dages vandretur med overnatninger, bålhygge.
Siden min datter Anna, vandrede 4 km i Yosemite sidste forår, som 1 år gammel, har jeg drømt om at tage hende med på en vandretur i Danmark.
I praksis tror jeg denne tur vil være en kombi af gå selv, bære på ryggen i egnet rygdsæk, holde gode pauser med plads til leg.
Der ser spændende ud her: nationalparkskjoldungernesland.dk/media/...ti_kort_2012_web.pdf
med både moser, skov, vand, trækfærge, slotte m.m. - og måske et besøg i sagnlandet Lejre. MEN, det er nu turen der er vigtigst.
Jeg tænker børn i flere aldre kan være fint. Vi kan jo godt vandre i flere tempi og så mødes - og nogle kan måske tage længere ruter. Det ser ud til at være fint forgrenet.
Jeg håber at høre fra nogen.
Hilsen
KaJA
Er der nogen der vil med på en 3-4 dages vandretur med overnatninger, bålhygge.
Siden min datter Anna, vandrede 4 km i Yosemite sidste forår, som 1 år gammel, har jeg drømt om at tage hende med på en vandretur i Danmark.
I praksis tror jeg denne tur vil være en kombi af gå selv, bære på ryggen i egnet rygdsæk, holde gode pauser med plads til leg.
Der ser spændende ud her: nationalparkskjoldungernesland.dk/media/...ti_kort_2012_web.pdf
med både moser, skov, vand, trækfærge, slotte m.m. - og måske et besøg i sagnlandet Lejre. MEN, det er nu turen der er vigtigst.
Jeg tænker børn i flere aldre kan være fint. Vi kan jo godt vandre i flere tempi og så mødes - og nogle kan måske tage længere ruter. Det ser ud til at være fint forgrenet.
Jeg håber at høre fra nogen.
Hilsen
KaJA
Følgende bruger(e) sagde tak: Milho
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
7 år 10 måneder siden #23834
af Milho
Vh Christian
Besvaret af Milho på emne Tur med børn på skjoldungestierne i Kristi Himmelf
Spændende Kaja. Hvis det passer ind er jeg interesseret med min datter på 4 år eller søn på 1 år.
Skjoldungestien kan være lidt svær at finde overnatninger på, da der er langt imellem. Der ligger dog nogle muligheder på vejen, så der skal nørdes kort
Oplagt er selvfølgelig Boserup skoven og Bidstrup, men der er immervæk 22 km. imellem de to skove.
Skjoldungestien kan være lidt svær at finde overnatninger på, da der er langt imellem. Der ligger dog nogle muligheder på vejen, så der skal nørdes kort

Oplagt er selvfølgelig Boserup skoven og Bidstrup, men der er immervæk 22 km. imellem de to skove.
Vh Christian
7 år 10 måneder siden #23835
af Milho
Vh Christian
Besvaret af Milho på emne Tur med børn på skjoldungestierne i Kristi Himmelf
PS: På Outsite kan man slå fællesture op, der er lige så synlige som andre ture. Når vi kommer til dato osv. kan vi slå turen op der, så flere kan se den

Vh Christian
7 år 10 måneder siden #23844
af Kaja
Besvaret af Kaja på emne Tur med børn på skjoldungestierne i Kristi Himmelf
Super, det er fint, at slå det op.
Jeg har godt set, at det ser lidt dumt ud med overnatninger - men jeg tænkte det kunne være en ide at undersøge om der er nogle af de der private teltpladser, på ruten. Anyways, detailplanen udestår helt klart.
Jeg tænker kristi himmelfart, det er 5.-8. maj. Måske afsted torsdag, fredag, lørdag.
Jeg har godt set, at det ser lidt dumt ud med overnatninger - men jeg tænkte det kunne være en ide at undersøge om der er nogle af de der private teltpladser, på ruten. Anyways, detailplanen udestår helt klart.
Jeg tænker kristi himmelfart, det er 5.-8. maj. Måske afsted torsdag, fredag, lørdag.
Tid til at oprette siden: 0.166 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333