Træningstur med rygsæk på Furesøens skrænter 3/4

Mere
7 år 8 måneder siden #25140 af KirstenJ
Træningstur med rygsæk på Furesøens skrænter – søndag 3. april

Til sommer skal jeg på Outsite-tur på Kungsleden :lol: . Jeg glæder mig meget og vil gerne være godt forberedt. Min gode ven Excel fortæller mig at jeg kommer til at lægge ud med ca. 15 kg på ryggen... :blink: Og min sunde fornuft tilføjer, at så må jeg nok hellere snuppe nogle træningsture med mursten i rygsækken hvis mine ærkefjender Skaden :evil: og Skavanken :sick: skal holde sig væk fra min sommerferie!

På søndag går jeg fra Skovbrynet St. til Furesøbad/Farum Marina, hvor jeg spiser en kæmpestor isvaffel :woohoo: . Bagefter går jeg tilbage til Skovbrynet. Bum. Mon der er nogle friske Outsitere der har lyst til at gå med? Med eller uden mursten i rygsækken?

Turen er vist ca. 14 km.; det er ikke en racertur og jeg har ingen GPS, så mon ikke 4-4½ timer kommer til at passe meget godt? Man kan evt. nøjes med at gå til Furesøbad, herfra er der ikke langt til 500S el. Farum eller Værløse St.

Mødetid og -sted: Søndag 3. april kl. 12.00 på perronen på Skovbrynet St.

Det kunne være hyggeligt med Outsite-selskab på turen :) . Svar gerne her hvis du har lyst til at gå med.

Venlig hilsen, Kirsten :)
Følgende bruger(e) sagde tak: gronlund, Pihlen, Kurt50, Chilli

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 8 måneder siden - 7 år 8 måneder siden #25244 af gronlund
Jeg bruger denne rute, til at teste udstyr m.m.
Har gået den mange gange efterhånden, - men nyder den hver gang.
Skal selv gå turen på søndag (10-Apr) kl. 09:00 fra P-pladsen, der ligger 350 meter fra Skovbrynets Station.

Se under "Forslag til ture" på min hjemmeside.

Always have a Dream..!!
Forget about the plans
that didn’t seem to work out right,
but don’t forget to always have a dream

Har du brug for lidt Tips & Trix til brug på fjeldvandring og vandreture, er du velkommen til at besøge min hjemmeside: www.hvorfordet.dk
Søger du oplysninger om...
Sidste redigering: 7 år 8 måneder siden ved gronlund.
Følgende bruger(e) sagde tak: KirstenJ

Mere
7 år 7 måneder siden #25270 af KirstenJ
Hej grønlund! Håber du får en dejlig tur ved Furesø en i dag :) selv er jeg på vej til grib skov,det ser ud til at vi får fint vandrevejr :) tak for linker til din side. Venlig hilsen, kirsten
Følgende bruger(e) sagde tak: gronlund

Mere
7 år 7 måneder siden #25273 af gronlund
Furesøen: Var en dejlig tur, ingen vind og masser af knopper på træerne, - der var ved at springe ud.

KirstenJ: Du er velkommen næste gang..!!
Håber turen i Grib Skov blev god, var du sammen med DFK'erne?

Always have a Dream..!!
Forget about the plans
that didn’t seem to work out right,
but don’t forget to always have a dream

Har du brug for lidt Tips & Trix til brug på fjeldvandring og vandreture, er du velkommen til at besøge min hjemmeside: www.hvorfordet.dk
Søger du oplysninger om...

Mere
7 år 7 måneder siden #25279 af KirstenJ
Jeg vil meget gerne gå med langs Furesøen næste gang, altid hyggeligt med godt Outsite-selskab.

Og ja, Gribskovturen var med DFK, en fin tur.

:) Kirsten
Følgende bruger(e) sagde tak: gronlund

Tid til at oprette siden: 0.167 sekunder