- Modtagne Tak: 77
Hundested-Tisvildeleje på lørdag 6. august
7 år 4 måneder siden #26119
af KirstenJ
Hundested-Tisvildeleje på lørdag 6. august blev oprettet af KirstenJ
På lørdag går jeg langs kysten fra Hundested til Tisvildeleje - er der nogen der vil med?
Det er en rigtig dejlig tur på ca. 18-20 km, og da jeg gik turen i modsat retning for et par uger siden mener jeg at det tog ca. 4½ time i almindeligt frisk gå-tempo med foto-stop og vandpauser.
Jeg regner med at starte i Hundested kl. 13 - hvis du vil med kan vi jo mødes på Vaffelhjørnet www.vaffelhjoernet.dk/news.php .
Fra Tisvildeleje tager jeg tog tilbage til Hovedstaden.
Send mig en pb hvis du vil med, og hvis tidspunkt, tempo og distance passer dig
Venlig hilsen, Kirsten
Det er en rigtig dejlig tur på ca. 18-20 km, og da jeg gik turen i modsat retning for et par uger siden mener jeg at det tog ca. 4½ time i almindeligt frisk gå-tempo med foto-stop og vandpauser.
Jeg regner med at starte i Hundested kl. 13 - hvis du vil med kan vi jo mødes på Vaffelhjørnet www.vaffelhjoernet.dk/news.php .
Fra Tisvildeleje tager jeg tog tilbage til Hovedstaden.
Send mig en pb hvis du vil med, og hvis tidspunkt, tempo og distance passer dig

Venlig hilsen, Kirsten

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
7 år 4 måneder siden #26137
af Søgaard
Vh Søgaard
Besvaret af Søgaard på emne Hundested-Tisvildeleje på lørdag 6. august
Det er god stil at invitere andre med på tur, som du gør her
Vh Søgaard
7 år 4 måneder siden #26144
af KirstenJ
Besvaret af KirstenJ på emne Hundested-Tisvildeleje på lørdag 6. august
Det blev en dejlig ene-og-alenetur i dag i fuldstændig fantastisk august-blæsevejr langs kysten fra Hundested til Tisvildeleje!
Mørke skyer truede ude over Kattegat, men over land holdt det tørt og solen var fremme det meste af dagen. Vandet stod så højt at jeg var nødt til at gå mere ind i landet end ellers, så jeg gik næsten hele vejen fra Nødebohuse til Liseleje på cykelruten ind gennem sommerhuskvarterer. Det var faktisk fint og hyggeligt.
Der var ikke så mange mennesker ude, men ud over arbejdsløse livreddere og de altid aktive hundeluftere mødte jeg da både ukuelige badenymfer, 2 ryttere i fuld galop og en hel masse kite-surfere, der så ud til at have en fest! Og i Liseleje var der stort tilløbsstykke i form af en helikopter, hvor man kunne købe sig til en rundflyvning over land og hav - uha, ikke noget for mig!
Jeg var godt træt i fødderne da jeg kom hjem, det er hårdt at gå i sand - men fantastisk at gå langs vores smukke kyster! Her er et par billeder fra turen.
Vi ses derude!
Kirsten
Mørke skyer truede ude over Kattegat, men over land holdt det tørt og solen var fremme det meste af dagen. Vandet stod så højt at jeg var nødt til at gå mere ind i landet end ellers, så jeg gik næsten hele vejen fra Nødebohuse til Liseleje på cykelruten ind gennem sommerhuskvarterer. Det var faktisk fint og hyggeligt.
Der var ikke så mange mennesker ude, men ud over arbejdsløse livreddere og de altid aktive hundeluftere mødte jeg da både ukuelige badenymfer, 2 ryttere i fuld galop og en hel masse kite-surfere, der så ud til at have en fest! Og i Liseleje var der stort tilløbsstykke i form af en helikopter, hvor man kunne købe sig til en rundflyvning over land og hav - uha, ikke noget for mig!
Jeg var godt træt i fødderne da jeg kom hjem, det er hårdt at gå i sand - men fantastisk at gå langs vores smukke kyster! Her er et par billeder fra turen.
Vi ses derude!

Bilag:
Følgende bruger(e) sagde tak: gronlund
7 år 4 måneder siden #26148
af Panie
Besvaret af Panie på emne Hundested-Tisvildeleje på lørdag 6. august
Ser rigtig godt ud Kirsten. Ville gerne have gået turen med dig men kunne ikke denne lørdag, desværre.
God søndag
God søndag

Tid til at oprette siden: 0.177 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333