- Modtagne Tak: 2
Tur-makker søges til weekendture
5 år 8 måneder siden #31347
af JSP
Tur-makker søges til weekendture blev oprettet af JSP
Halløj derude
I takt med at jeg selv og vennerne har fået børn, må jeg konstatere at jeg ikke kommer på tur så ofte som jeg kunne ønske. De "gamle" vandrevenner prioriterer ikke friluftslivet så højt som jeg selv og det er derfor vanskeligt at komme afsted.
Jeg søger en eller flere til weekendture, enten i DK eller sydsverige.
Lidt om mig: Jeg er en knægt på 38, som til dagligt bor i nordsjælland sammen med kone og datter. Arbejder i KBH med finans/papirnusseri
.
Jeg holder meget af at være i naturen, særligt vandreture i det Skånske. Så længe jeg kan koordinere det på hjemmefronten, er jeg klar på tur året rundt. Det kan være Ultra lightweight eller den store patruljerygsæk der skal pakkes, hvor komforten er i top. Det kan være i shelter, bivy bag, telt eller hængekøje. Det kan være en enkelt overnatning eller en hel weekend. Det kan være fokus på bushcraft eller sidste nye skrig på grejfronten. Det kan være 30 km. vandring pr. dag eller bilen lige "døren".
Omstændighederne er egentlig ikke så vigtige, så længe jeg kommer afsted
Lidt om dig: Tjah, du skal bare være interesseret i noget af ovenstående, så er resten knap så relevant. Alder, køn, erfaring osv. er ikke vigtigt.
Håber at høre fra Jer
Mvh Jean
I takt med at jeg selv og vennerne har fået børn, må jeg konstatere at jeg ikke kommer på tur så ofte som jeg kunne ønske. De "gamle" vandrevenner prioriterer ikke friluftslivet så højt som jeg selv og det er derfor vanskeligt at komme afsted.
Jeg søger en eller flere til weekendture, enten i DK eller sydsverige.
Lidt om mig: Jeg er en knægt på 38, som til dagligt bor i nordsjælland sammen med kone og datter. Arbejder i KBH med finans/papirnusseri

Jeg holder meget af at være i naturen, særligt vandreture i det Skånske. Så længe jeg kan koordinere det på hjemmefronten, er jeg klar på tur året rundt. Det kan være Ultra lightweight eller den store patruljerygsæk der skal pakkes, hvor komforten er i top. Det kan være i shelter, bivy bag, telt eller hængekøje. Det kan være en enkelt overnatning eller en hel weekend. Det kan være fokus på bushcraft eller sidste nye skrig på grejfronten. Det kan være 30 km. vandring pr. dag eller bilen lige "døren".
Omstændighederne er egentlig ikke så vigtige, så længe jeg kommer afsted

Lidt om dig: Tjah, du skal bare være interesseret i noget af ovenstående, så er resten knap så relevant. Alder, køn, erfaring osv. er ikke vigtigt.
Håber at høre fra Jer

Mvh Jean
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
5 år 8 måneder siden - 5 år 8 måneder siden #31348
af Pihlen
Mvh. Brian
Besvaret af Pihlen på emne Tur-makker søges til weekendture
Mit bedste råd til dig er: Spring med på nogen af de ture der er her på Outsite, lige meget om det er guidedeture eller fællesture mm.! (okay, der er pt ikke så mange opslåede ture, men det sviger hele tiden).
Sådan er der rigtig mange der har været i din situation gjort. Det er en god måde at møde andre åbne ligesindede vandrere og personligheder. Man får hurtigt lært andre at kende som man så fremover måske kan hoppe på nye eventyrer med.
Du kan sikker også møde en masse på vores årlige festival i April.
Der er rigtig mange af os her på outsite, der fandt frem til outsite i søgen på at komme på tur og lære nye at kende og nyde fællesskabet. Inkl undertegnede
Sådan er der rigtig mange der har været i din situation gjort. Det er en god måde at møde andre åbne ligesindede vandrere og personligheder. Man får hurtigt lært andre at kende som man så fremover måske kan hoppe på nye eventyrer med.

Du kan sikker også møde en masse på vores årlige festival i April.
Der er rigtig mange af os her på outsite, der fandt frem til outsite i søgen på at komme på tur og lære nye at kende og nyde fællesskabet. Inkl undertegnede

Mvh. Brian
Sidste redigering: 5 år 8 måneder siden ved Pihlen.
Følgende bruger(e) sagde tak: JSP
5 år 6 måneder siden #31663
af gronlund
Always have a Dream..!!
Forget about the plans
that didn’t seem to work out right,
but don’t forget to always have a dream
Har du brug for lidt Tips & Trix til brug på fjeldvandring og vandreture, er du velkommen til at besøge min hjemmeside: www.hvorfordet.dk
Søger du oplysninger om...
Besvaret af gronlund på emne Tur-makker søges til weekendture
Har sendt dig en PB via Outsite.
Always have a Dream..!!
Forget about the plans
that didn’t seem to work out right,
but don’t forget to always have a dream
Har du brug for lidt Tips & Trix til brug på fjeldvandring og vandreture, er du velkommen til at besøge min hjemmeside: www.hvorfordet.dk
Søger du oplysninger om...
Tid til at oprette siden: 0.182 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333