Vil du med på en hytte til hytte tur i Norge ( AFLYST..!! )
Less
Mere
5 år 6 måneder siden - 5 år 5 måneder siden #31662
af gronlund
Always have a Dream..!!
Forget about the plans
that didn’t seem to work out right,
but don’t forget to always have a dream
Har du brug for lidt Tips & Trix til brug på fjeldvandring og vandreture, er du velkommen til at besøge min hjemmeside: www.hvorfordet.dk
Søger du oplysninger om...
Vil du med på en hytte til hytte tur i Norge ( AFLYST..!! ) blev oprettet af gronlund
Her er mit forslag til en hytte til hytte tur i Jotunheimen, med mange spektakulære High Light med mindst mulige oppakning, det vil betyde, ikke telt, kun provant til evt. frokost, måske kogegrej til kaffe og te, lagenpose, et minimum af skiftetøj da der er tørre og vaskemuligheder på de fleste hytter, og naturligvis det nødvendige personlige vandreudstyr.
Turen går til de to højeste fjelde toppe, gletsjer vandring i blåis med lokal guide, den højest beliggende fjeldhytte, den smukkest beliggende hytte, det højeste vandfald med et frit fald på 250 m, sejltur på fjorde, besøg og måske overnatning i vikingebyen i Gudvang og hilse på høvdingen der har stået for byggeriet, vikingemiddag på Flåm Bryggeriet, tog rejse med Norges mest berømte togbane - og mange mange spændende oplevelser.
Tidspunkt omkring Juli/August i 10-14 dage, der kan afkortes hvis vejret forhindre det.
Turen kan du se på kortet, antal deltagere er max. 6 personer, tidspunktet er ikke fastlagt da det vil afhænge af de muligheder deltagerne har, og da det er en privat arrangeret tur, er det den enkelte der er ansvarlig for omkostninger på turen. Jeg vil foreslå deltagerne at vi tager på en weekendtur inden vi tager til Norge.
Er du interesser i at opleve Norge, kan du starte med at skrive her.
Turen går til de to højeste fjelde toppe, gletsjer vandring i blåis med lokal guide, den højest beliggende fjeldhytte, den smukkest beliggende hytte, det højeste vandfald med et frit fald på 250 m, sejltur på fjorde, besøg og måske overnatning i vikingebyen i Gudvang og hilse på høvdingen der har stået for byggeriet, vikingemiddag på Flåm Bryggeriet, tog rejse med Norges mest berømte togbane - og mange mange spændende oplevelser.
Tidspunkt omkring Juli/August i 10-14 dage, der kan afkortes hvis vejret forhindre det.
Turen kan du se på kortet, antal deltagere er max. 6 personer, tidspunktet er ikke fastlagt da det vil afhænge af de muligheder deltagerne har, og da det er en privat arrangeret tur, er det den enkelte der er ansvarlig for omkostninger på turen. Jeg vil foreslå deltagerne at vi tager på en weekendtur inden vi tager til Norge.
Er du interesser i at opleve Norge, kan du starte med at skrive her.
Always have a Dream..!!
Forget about the plans
that didn’t seem to work out right,
but don’t forget to always have a dream
Har du brug for lidt Tips & Trix til brug på fjeldvandring og vandreture, er du velkommen til at besøge min hjemmeside: www.hvorfordet.dk
Søger du oplysninger om...
Bilag:
Sidste redigering: 5 år 5 måneder siden ved gronlund. Begrundelse: AFLYST
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tid til at oprette siden: 0.175 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333