- Modtagne Tak: 3
Kano
- MHaakansson
-
Emne forfatter
- Bruger
-
- Friluftsvejleder uddannet på KU/Skovskolen. Havkajak instruktør, Kano instruktør, sportsklatre instruktør.
Less
Mere
5 år 2 måneder siden #32037
af MHaakansson
Kano blev oprettet af MHaakansson
Hej
Søger turfæller til kanoture i danmark/sverige. Mest weekendture her i resten af 2018, men også længere ture i skandinavien i 2019.
Fokus på natur, fællesskab, fede oplevelser og sikkerhed.
vh
Martin
Søger turfæller til kanoture i danmark/sverige. Mest weekendture her i resten af 2018, men også længere ture i skandinavien i 2019.
Fokus på natur, fællesskab, fede oplevelser og sikkerhed.
vh
Martin
Bilag:
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
5 år 2 måneder siden #32055
af RasmusBE
Hej Martin (og Jean). Det lyder som en fed idé, jeg kunne godt være frisk på at tage med på nogle ture, så vidt det kan passes ind i kalenderen. Jeg har selv tænkt meget over at dykke lidt mere ned i kano-delen af friluftsliv
.
Mvh. Rasmus

Mvh. Rasmus
- MHaakansson
-
Emne forfatter
- Bruger
-
- Friluftsvejleder uddannet på KU/Skovskolen. Havkajak instruktør, Kano instruktør, sportsklatre instruktør.
Less
Mere
- Modtagne Tak: 3
5 år 2 måneder siden #32056
af MHaakansson
Besvaret af MHaakansson på emne Kano
hej I 2
Mine næste muligheder for at komme afsted er 29.-30. september, efterårsferiens weekender 13.-14. og 20.-21. oktober.
Afgang om fredagen f.eks.
Jeg har selv en meget omgængelig og social hund med. det behøver ikke være solo - børn og kærester er da velkomne.
idéer: Åsnen, Immeln, Halen (m.fl.), Helge å, Rønne å, susåen, kongeåen, gudenåen, ...
vh
Martin
PS Der er selvfølgelig én ledig plads i min kano.
Mine næste muligheder for at komme afsted er 29.-30. september, efterårsferiens weekender 13.-14. og 20.-21. oktober.
Afgang om fredagen f.eks.
Jeg har selv en meget omgængelig og social hund med. det behøver ikke være solo - børn og kærester er da velkomne.
idéer: Åsnen, Immeln, Halen (m.fl.), Helge å, Rønne å, susåen, kongeåen, gudenåen, ...
vh
Martin
PS Der er selvfølgelig én ledig plads i min kano.
Tid til at oprette siden: 0.170 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333