- Modtagne Tak: 3
Turtråd "Vinterkursus" (tur 120)
4 år 7 måneder siden #32623
af Mafoni
Besvaret af Mafoni på emne Turtråd "Vinterkursus" (tur 120)
Hej igen
Beklager de mange beskeder men dette forum site er gået helt amok og jeg var pludselig gået ind i en andens konto uden at jeg havde opfattet det! Hvordan det kan ske bliver sikkert noget vi kan tale om i weekenden!
Hermed min besked, nu (forhåbentlig!) fra min egen konto.
Hej alle
Jeg kører fra Valby station kl. 14:30 sammen med Anja og Jeanet. Der er stadig to ledige pladser i bilen hvis der er nogen der mangler en lift.
Så er der én ting til: mad. Jeg har ikke helt forstået hvordan og hvorledes det kommer til at fungere. Det er blevet sagt flere gange at "vi skal sikkert have fælles mad", men hvordan og hvorledes? Er det turlederne der tager sig af det, og i så fald kan I sige noget konkret om hvad vi skal medbringe udover sin egen service?
Vi ses!
Alvaro
Beklager de mange beskeder men dette forum site er gået helt amok og jeg var pludselig gået ind i en andens konto uden at jeg havde opfattet det! Hvordan det kan ske bliver sikkert noget vi kan tale om i weekenden!
Hermed min besked, nu (forhåbentlig!) fra min egen konto.
Hej alle
Jeg kører fra Valby station kl. 14:30 sammen med Anja og Jeanet. Der er stadig to ledige pladser i bilen hvis der er nogen der mangler en lift.
Så er der én ting til: mad. Jeg har ikke helt forstået hvordan og hvorledes det kommer til at fungere. Det er blevet sagt flere gange at "vi skal sikkert have fælles mad", men hvordan og hvorledes? Er det turlederne der tager sig af det, og i så fald kan I sige noget konkret om hvad vi skal medbringe udover sin egen service?
Vi ses!
Alvaro
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
4 år 7 måneder siden - 4 år 7 måneder siden #32624
af Milho
Vh Christian
Besvaret af Milho på emne Turtråd "Vinterkursus" (tur 120)
Kære alle,
Oversigt over fælleskørsel:
Mangler plads: Jeanett, flere?
Bil 1 Bauditz, Thomas V, plads ledig?
Bil 2: Pole, Krabbe, Sara, Simon, 1 plads ledig
Bil 3: Frakel, BirgitteS, OleKri, plads ledig
Bil 4: Mafoni, pladser ledig
Noget jeg mangler/har overset?
Ang. fællesmad: I kan her i forummet aftale fællesmad. Turledere står ikke for mad. Det har vi desværre ikke tid til i undervisningen.
Et godt råd er dog IKKE at lave med til alle 34 deltagere, men i små hold af 3-6 personer
Vi har udstyr med, som kan prøves af alle. Det gælder også hængekøjer og under quilts ("uldtæpper"), så man ikke får kold-røv-syndrom (beklager, det hedder det faktisk).
Mangler plads: Jeanett, flere?
Bil 4: Mafoni, pladser ledig
Noget jeg mangler/har overset?
Ang. fællesmad: I kan her i forummet aftale fællesmad. Turledere står ikke for mad. Det har vi desværre ikke tid til i undervisningen.
Et godt råd er dog IKKE at lave med til alle 34 deltagere, men i små hold af 3-6 personer

Vi har udstyr med, som kan prøves af alle. Det gælder også hængekøjer og under quilts ("uldtæpper"), så man ikke får kold-røv-syndrom (beklager, det hedder det faktisk).
Vh Christian
Sidste redigering: 4 år 7 måneder siden ved Milho.
4 år 7 måneder siden #32626
af Mafoni
Hej Christian
Jeanet mangler ikke plads, vi har i sidste uge aftalt at hun kører med mig og Anja. Vi er tre og har plads til to mere. Afgang fra Valby station ca. 14:45.
Tak for beskeden om fællesmad.
Mvh,
Alvaro
Jeanet mangler ikke plads, vi har i sidste uge aftalt at hun kører med mig og Anja. Vi er tre og har plads til to mere. Afgang fra Valby station ca. 14:45.
Tak for beskeden om fællesmad.
Mvh,
Alvaro
Følgende bruger(e) sagde tak: Milho
4 år 7 måneder siden #32627
af Milho
Vh Christian
Besvaret af Milho på emne Turtråd "Vinterkursus" (tur 120)
Mangler kørelejlighed: Ingen?
Bil 4: Mafoni, Jeanett, Anja, 2 pladser ledig.
Mangler kørelejlighed: Ingen?
Bil 4: Mafoni, Jeanett, Anja, 2 pladser ledig.
Vh Christian
- Simonbruhn
-
- Bruger
-
Less
Mere
- Modtagne Tak: 0
4 år 7 måneder siden #32642
af Simonbruhn
Besvaret af Simonbruhn på emne Turtråd "Vinterkursus" (tur 120)
Hej Sara. Krabbe meddeler at han er lidt forsinket
4 år 6 måneder siden #32664
af Mafoni
Hej alle sammen
Tusind tak for en rigtig dejlig weekend i Sverige. Det var på mange måder en god og lærrige oplevelse. Og så lidt hårdt om natten når man ikke har den rigtig sovepose
Jeg vil bare dele med jer ruten vi gik i lørdags, hvis I er nysgerrige over det eller måske vil vise det til venner og familie.
strava.app.link/xev2i006MU
De bedste hilsner,
Alvaro
Tusind tak for en rigtig dejlig weekend i Sverige. Det var på mange måder en god og lærrige oplevelse. Og så lidt hårdt om natten når man ikke har den rigtig sovepose

Jeg vil bare dele med jer ruten vi gik i lørdags, hvis I er nysgerrige over det eller måske vil vise det til venner og familie.
strava.app.link/xev2i006MU
De bedste hilsner,
Alvaro
Tid til at oprette siden: 0.226 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333