- Modtagne Tak: 19
Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere
Vintertur/Workshop
8 år 11 måneder siden - 8 år 11 måneder siden #18110
af Buzkashi
Bedste hilsner
Vintertur/Workshop blev oprettet af Buzkashi
Hej alle
Jeg har haft rigtig meget kig på den vintertur - workshop som er slået op, men er rigtig meget i tvivl. Derfor nedenstående spørgsmål:
Er der plads til at bruge tid for sig selv eller er der aktiviteter i gang hele tiden?
Der er flere af de workshops som jeg har interesse i at lære mere om - Hvor mange workshops kan melde sig til?
Jeg er interesseret i følgende (prioriteret):
1. Lavvu/Jurd fordele
2. Start et bål om vinteren
3. Overnatte i Tarp/Hængekøje
4. Kniv, økse og sav - fordele og ulemper samt modeller osv.
Bedste hilsner
Jeg har haft rigtig meget kig på den vintertur - workshop som er slået op, men er rigtig meget i tvivl. Derfor nedenstående spørgsmål:
Er der plads til at bruge tid for sig selv eller er der aktiviteter i gang hele tiden?
Der er flere af de workshops som jeg har interesse i at lære mere om - Hvor mange workshops kan melde sig til?
Jeg er interesseret i følgende (prioriteret):
1. Lavvu/Jurd fordele
2. Start et bål om vinteren
3. Overnatte i Tarp/Hængekøje
4. Kniv, økse og sav - fordele og ulemper samt modeller osv.
Bedste hilsner
Bedste hilsner
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Buzkashi.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
8 år 11 måneder siden #18111
af Milho
Vh Christian
Besvaret af Milho på emne Vintertur/Workshop
Hej Buzkashi,
Vi tager med vilje ikke mange af sted, så der er mulighed for at planlægge workshops, så de passer alle. Der er ikke workshops hele tiden og den eneste der ligger fast, er vandreturen, da vi skal have dagslyset.
Der er ingen Workshops der er obligatoriske, så der er tid til at prøve ting af selv. Bl.a kan vi røbe at bålworkshoppen vil foregå over alle dage og give mulighed for forskellige båltyper og noget man selv kan rode med.
Du kan melde dig til alle de workshops du har lyst til.
Foruden workshops, vil der opstå spørgsmål fra deltagerne som vi kan tage fat på. Der er derfor lavet plads til at vi kan kigge på individuelle ønsker/spørgsmål.
Det eneste der faktisk er fast, er at vi skal hygge med god mad. Her laver vi nogle hold, som passer ud fra workshops osv.
Vi sender meget snart et kompendie ud, med pakkelister, gode råd, forslag til optimering af sommer grej osv.
Hvis du har flere spørgsmål/ønsker, så skriv endelig
Vi tager med vilje ikke mange af sted, så der er mulighed for at planlægge workshops, så de passer alle. Der er ikke workshops hele tiden og den eneste der ligger fast, er vandreturen, da vi skal have dagslyset.
Der er ingen Workshops der er obligatoriske, så der er tid til at prøve ting af selv. Bl.a kan vi røbe at bålworkshoppen vil foregå over alle dage og give mulighed for forskellige båltyper og noget man selv kan rode med.
Du kan melde dig til alle de workshops du har lyst til.
Foruden workshops, vil der opstå spørgsmål fra deltagerne som vi kan tage fat på. Der er derfor lavet plads til at vi kan kigge på individuelle ønsker/spørgsmål.
Det eneste der faktisk er fast, er at vi skal hygge med god mad. Her laver vi nogle hold, som passer ud fra workshops osv.
Vi sender meget snart et kompendie ud, med pakkelister, gode råd, forslag til optimering af sommer grej osv.
Hvis du har flere spørgsmål/ønsker, så skriv endelig

Vh Christian
Følgende bruger(e) sagde tak: Ljunggren
8 år 11 måneder siden #18115
af Buzkashi
Bedste hilsner
Besvaret af Buzkashi på emne Vintertur/Workshop
Jamen, det lyder rigtig godt. Jeg skal lige drøfte det med familien, og hvis det passer ind i familielivet, så tilmelder jeg mig - jeg forventer dog ikke der skulle være noget som skulle forhindre mig i at tage afsted.
@Ljunggren, Dutchovn lyder spændende
@Ljunggren, Dutchovn lyder spændende

Bedste hilsner
8 år 11 måneder siden #18120
af Milho
Vh Christian
Jamen du er da meget velkommen 
En video fra sidste års tur (pionertur uden gæster) med Dutch oven:

En video fra sidste års tur (pionertur uden gæster) med Dutch oven:
Vh Christian
8 år 11 måneder siden #18184
af Buzkashi
Bedste hilsner
Besvaret af Buzkashi på emne Vintertur/Workshop
@Milho, jeg så godt videon - man får jo helt lyst til at tage afsted 
Nu har jeg meldt mig til turen og glæder mig rigtig meget. Jeg er spændt og kan næsten ikke vente ... som en lille dreng.
Venter spændt på at høre mere om hvad man skal have med!

Nu har jeg meldt mig til turen og glæder mig rigtig meget. Jeg er spændt og kan næsten ikke vente ... som en lille dreng.
Venter spændt på at høre mere om hvad man skal have med!
Bedste hilsner
Følgende bruger(e) sagde tak: Ljunggren
8 år 11 måneder siden #18185
af Milho
Vh Christian
Buzkashi, så ses vi i januar 
Jeg arbejder på at få pakkeliste samt gode råd klar i dag og sende ud til deltagerne.

Jeg arbejder på at få pakkeliste samt gode råd klar i dag og sende ud til deltagerne.
Vh Christian
Tid til at oprette siden: 0.241 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333