Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere

Turtråd for Bohusleden tidlig påske

Mere
8 år 2 uger siden #19614 af JensB
Hej.
Efter hånden nærmer tiden sig for fællesturen på Bohusleden tidlig påske .

Et par tilmeldte har meldt fra; men status er, at vi på nuværende tidspunkt er 7 personer i gruppen.

Der er sendt mail ud om anbefalede rejseforbindelser til de tilmeldte. Hvis nogle af de tilmeldte ikke skulle have set mailen, vil jeg godt lige vide besked, så mailen kan sendes på ny.

Da jeg ikke kender samtlige tilmeldte i gruppen og derfor ikke ved, hvor alle kommer fra, vil jeg gerne lige høre, hvem der rejser med Nettbuss fra København, og hvem der kommer med færgen fra Frederikshavn til Göteborg! Og om der evt. er nogle, der kommer på helt tredje måde.

Jeg kommer selv via Frederikshavn-Göteborg og forventer så småt at blive samlet op i Brønderslev af BEV på samme måde som i fjor lørdag morgen?? Kan jeg mon regne med det, BEV??
I Göteborg stiger vi på den samme bus, som københavnerne gerne skulle komme med.

Jeg håber, at alle er ved at være klar til turen.
Vel mødt, når den kommer!

Du er altid velkommen på min hjemmeside: www.jensesvandringer.dk

Til mine næste ture: jensesvandringer.dk/tamedpaatur.html

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 2 uger siden #19615 af Theisw
Jamen hej allesammen, jeg hedder Theis, er 34 og kommer fra Slagelse.

Dette er min første tur med Outsite, og jeg ser frem til en masse gode oplevelser, så pænt goddag!

Jeg kommer som sagt fra Slagelse, og snupper toget derfra til DGI-byen. Hvis andre skal med tog samme vej, så sig endelig til, så vi kan sige hej allerede i toget.

Jeg sover forresten i hængekøje/UQ/TQ/DD-tarp, men kan godt klare en enkelt nat nede uden at blive jordslået.

“The word hammockable (describing two trees that are the perfect distance apart between which a hammock can be hung) is not in the dictionary, but it should be.”
― Dan Kieran, The Book of Idle Pleasures

Mere
8 år 2 uger siden #19617 af cphhiker
Hej alle
Jeg hedder Tobias, er 39 år og kommer fra Nørrebro i København...
Dette er ligesom Theis også min første tur i Outsite regi, og jeg glæder mig!

Jeg har vandret rigtig meget i Sydsverige gennem årene og er i øvrigt vokset op på landet....så naturen kan jeg ikke undvære.

Jeg kommer til Uddevalla med med Eurolines, da jeg kunne få en meget billig billet.
Det vil sige at jeg er ved Uddevalla Torp ca. 1½ time før jer andre, så vi ses bare deroppe..

Glæder mig til at møde jer.

Tobias

Mvh.
Tobias

Mere
8 år 2 uger siden #19619 af Bev
Hej jens

Du kan desværre ikke regne med mig, jeg tager tidligt afsted og støder til jer i Uddevalle hvor ruten starter (vi finder ud af hvor i starter på ruten), jeg tager lige etape 1-6 før i kommer, de mangler i regnskabet :)
Så jeg regner med at vi ses lørdag eftermidag i Uddevalle et sted, du har mit tlf nr, jeg har telefonen med.

Mvh
Jesper

Mere
8 år 2 uger siden - 8 år 2 uger siden #19624 af JensB
Fint Jesper! Jeg klarer mig! Og god forudgående tur på det første stykke af Bohusleden til dig!

cphhiker: Jeg kan desværre ikke genkende dit navn på tilmeldingslisten. Eller er det mon dig, der står nævnt som Tobias Lange?? Men du skal da være hjertelig velkommen på turen! Har du også bestilt hjemrejse med et andet selskab? Jeg tænker på, om du skal med i den taxa eller minibus, som jeg skal bestille til Tanum Preem den sidste dag inden hjemrejsen??

Du er altid velkommen på min hjemmeside: www.jensesvandringer.dk

Til mine næste ture: jensesvandringer.dk/tamedpaatur.html
Sidste redigering: 8 år 2 uger siden ved JensB.

Mere
8 år 2 uger siden #19626 af Bev
Hej jens

Du er klar over det er muligt at tage en bus fra: Tingvallsgård, Tanum
kl. 13.22 (man skal skifte bus 2 gange og det tager 2.22)og koster jvf. Västtrafik 180,- ?
Stoppestedet er ca. 11 km fra hvor du vil gå ud, lige efter Sundshult, hovedvej 165.

Hvis du vil bestille taxi, så pas lige på hvem du ringer til, der er ingen lov om hvor meget de må tage i km-penge i Sverige !

Mvh
Jesper

Tid til at oprette siden: 0.280 sekunder