Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere

Turtråd for Bohusleden tidlig påske

Mere
8 år 2 uger siden #19636 af Gurli
Jeg kommer med bussen fra København. Jeg har allerede købt billet til både ud- og hjemturen.
Jeg er lidt forvirret! - den bus Jesper har fundet til hjemtur; hvor ender den?
Jeg skal lige finde ud af om jeg skal annullere min billet til hjemturen.

I øvrigt glæder jeg mig :)

Gurli.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 2 uger siden - 8 år 2 uger siden #19638 af JensB
Det er rigtig dejligt, at du glæder dig, Gurli!!

Og så kan jeg rigtig godt forstå, at du er forvirret! Og jeg skal være den første til at beklage denne situation.

Jespers forbindelse går fra et sted ude i nærheden af, hvor vi stopper vandreturen og ender efter et par skift i Göteborg tidsnok til, at man kan nå nettbuss videre til København derfra. (Den overflødiggør faktisk den minibus eller taxa, som jeg har kalkuleret med til Tanum!)

Jeg har også bestilt rejse med Nettbuss fra Tanum Preem!

Jeg sender lige en mail ud til hele gruppen for at få afklaret, hvor mange der har bestilt denne forbindelse. Og så tager vi den derfra!

Du er altid velkommen på min hjemmeside: www.jensesvandringer.dk

Til mine næste ture: jensesvandringer.dk/tamedpaatur.html
Sidste redigering: 8 år 2 uger siden ved JensB.

Mere
8 år 2 uger siden #19640 af Bev
Hey

Det var ikke for at lave det hele om :silly:

Jeg ville bare lige gøre opmærksom på muligheden, det er ikke større problem end vi holder os til jens´s plan, det har jeg ingen problemer med. Det vigtigste er vi kommer hjem (engang) :)

Mvh
Jesper

Mere
8 år 2 uger siden #19646 af JensB
Jamen det kan godt være, at jeg misforstod dig lidt, Jesper, med det skræklink, du sendte der. Det kan jo så også bare være en påmindelse om at være opmærksom.

Nu tror jeg så alligevel, at jeg lige vil afvente svarene på mailforespørgslen, fordi jeg gerne vil vide, at der er opbakning til en minibus, før jeg bestiller den. Det skulle der gerne være fra en samlet gruppe, hvis det skal give mening.

Og når vi alle deles om betalingen, burde det heller ikke koste en formue for den enkelte.

Du er altid velkommen på min hjemmeside: www.jensesvandringer.dk

Til mine næste ture: jensesvandringer.dk/tamedpaatur.html

Mere
8 år 2 uger siden #19650 af Theisw
Jeg har endnu ikke bestilt billet, men vil genre være solidarisk og holde mig til den oprindelige plan.

“The word hammockable (describing two trees that are the perfect distance apart between which a hammock can be hung) is not in the dictionary, but it should be.”
― Dan Kieran, The Book of Idle Pleasures
Følgende bruger(e) sagde tak: JensB

Mere
8 år 2 uger siden #19652 af Terje

Theisw skrev: Jeg har endnu ikke bestilt billet, men vil genre være solidarisk og holde mig til den oprindelige plan.

Do. Bakker også solidarisk op om dem oprindelige løsning - hvis det giver mening.

Jeg kører også nettbuss fra København, men har ikke bestilt hjemtur endnu...ups, hvilken nettbuss skal jeg bestille til??

Se min hjemmeside
fjeldvandrer.dk/
Følgende bruger(e) sagde tak: JensB

Tid til at oprette siden: 0.213 sekunder