Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere

Turtråd for Bohusleden tidlig påske

Mere
9 år 2 måneder siden #19793 af Theisw
Tak for vejrinfo og tøj-tips! Jeg snupper også et ekstra mellemlag med og nogle tynde handsker. Holdte pre-camping i weekenden og der var det pænt koldt så snart jeg kravlede ud af hængekøjen om morgenen.

Men jeg glæder mig til turen og jeg har bestilt bus.

“The word hammockable (describing two trees that are the perfect distance apart between which a hammock can be hung) is not in the dictionary, but it should be.”
― Dan Kieran, The Book of Idle Pleasures

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 1 måned siden - 9 år 1 måned siden #19834 af JensB
Hej alle.
Så er det i morgen, der sker!
Såfremt vi skulle savne nogen i morgen - eller andet skulle indtræffe i forhold til rejseplanen, har jeg registreret alles mobilnumre!

Skulle man få brug for det, kan jeg kontaktes på mobil 29602569 (jeg holder dog nok ikke telefonen tændt konstant, men åbner den en gang imellem for at tjekke!).

I øvrigt: Når vi står af Nettbus på Torp Köpscentrum ved Uddevalla kl. 14.45, skal vi videre med bybus linie 4 til kl. 15.07 mod Uddevalla Centralstation, hvor vi står af og skulle være klar til at gå kl. 15.33.

Fra Centralstationen følger vi en cykel- og gangsti i nordøstlig retning mod søen Bjursjön ca. 4,5 km ude, hvor vi rammer Bohusleden. Herefter som i turbeskrivelsen.

Om vi møder Jesper ved Centralstationen eller evt. først ved Bjursjön, finder vi nok ud af!

Vel mødt på turen allesammen!

Du er altid velkommen på min hjemmeside: www.jensesvandringer.dk

Til mine næste ture: jensesvandringer.dk/tamedpaatur.html
Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved JensB.
Følgende bruger(e) sagde tak: Gurli, Theisw

Mere
9 år 1 måned siden #19838 af Theisw
Tak for info Jens. Til dem der skal med bussen fra kbh, så kan jeg fortælle at jeg har grå støvler med orange snørrebånd og er tæt på to meter. Så burde jeg være til at spotte i mængden. Vel mødt ;)

“The word hammockable (describing two trees that are the perfect distance apart between which a hammock can be hung) is not in the dictionary, but it should be.”
― Dan Kieran, The Book of Idle Pleasures

Mere
9 år 1 måned siden #19842 af JensB

Theisw skrev: Til dem der skal med bussen fra kbh, så kan jeg fortælle at jeg har grå støvler med orange snørrebånd og er tæt på to meter. Så burde jeg være til at spotte i mængden. Vel mødt ;)

Alle os, der skal på denne tur, er vel ret lette at kende på den store rygsæk og vandrestøvler. Vi kan som regel kendes på lang afstand!

Du er altid velkommen på min hjemmeside: www.jensesvandringer.dk

Til mine næste ture: jensesvandringer.dk/tamedpaatur.html

Mere
9 år 1 måned siden #19851 af pro2type
Og jeg kommer ind med bussen allerede klokken 13:30, hvor andre fra Kbh ankommer 14:45. Tager altså med bussen allerede 08:00. Ses hinsidan.

Mere
9 år 1 måned siden #19931 af Terje
Tak for turen.
Vejret var ret blandet, regn og overskyet de første dage, tørt og blå himmel de sidste.
Temperaturen mellem 2 og 8 grader, med frost om natten, og enkelte varmende solstråler de sidste dage.
Det gav nogen kolde aftenener, hvis vinden samtidig legede med.
Heldigvis sluttede vi af i en hytte, hvor der kunne laves varme med brændeovnen.

Der lå stadig snerester i skoven, som var fugtig af regn og smeltevand. Stierne var mange steder forvandlet til vandløb, hvilket gjorde stejle passager nedad ret udfordrende.
Vi oplevede også spændende broer, som var på sammenstyrtningskurs, og fedtede rundt på glatte brædder på spång og trapper.

Længste dag 24 km, korteste vist dagen efter med 11 km vistnok.

Tak for turen!

Se min hjemmeside
fjeldvandrer.dk/

Tid til at oprette siden: 0.171 sekunder