Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere

Turtråd for Forårstur i Rold Skov og Rebild Bakker

Mere
8 år 7 måneder siden #20009 af JensB
Da, tiden nu nærmer sig for forårsturen i Rold Skov og Rebild Bakker, opretter jeg hermed en turtråd, som kan benyttes til diverse praktiske aftaler og andet, som måtte falde aktuelt for turdeltagerne.

Transporten falder jo let, idet vi starter ved Skørping Station. Men der kan jo f.eks. også laves samkørselsaftaler, hvis man nu foretrækker det. Jeg satser selv på tog, men afviser ikke et lift, hvis det passer godt. Kommer fra Silkeborg.

Fyr løs, hvis der er spørgsmål, der presser på! Enten her i tråden eller evt. pr. mail til Pia eller mig.

Alt det grundlæggende om turen står i turopslaget.

Du er altid velkommen på min hjemmeside: www.jensesvandringer.dk

Til mine næste ture: jensesvandringer.dk/tamedpaatur.html
Følgende bruger(e) sagde tak: prepsi

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 7 måneder siden #20019 af Overgaard
Turen er jo super godt beskrevet, så har såmænd ikke nogen spørgsmål :)

Nu kommer jeg selv fra Aalborg, så det skal da ikke være nogen hemmelighed at jeg har tilbragt en dag eller to + moms i Rold. Der er super skøn og virkelig flot natur, så glæder mig helt vildt til at få noget mere konkret viden om de forskellige områder dernede :)

Og hvis vejret fortsætter kan det da vidst kun blive en kæmpe succes :) Glæder mig i hvert fald under alle omstændigheder til min første Outsite tur...

Med venlig hilsen

Casper Overgaard

Mere
8 år 7 måneder siden #20042 af JensB
VIGTIGT: Der er ikke vand på lejrpladsen i Urskoven, som vi skal overnatte på. Og da, der er et stykke vej at hente det, må jeg anmode alle om, at have godt med flasker eller vandpose med, så de kan transportere drikkevand til overnatningen. Der skal være til aftensmad og morgenmad og evt. en kop aftenkaffe eller te og lidt klatvask. Med en flaske på 1 liter og en anden på 1½ liter (altså i alt 2½ l) plejer jeg selv at have rigeligt til en overnatning, sådan at der også er lidt til overs til gåturen dagen efter.

Jeg tænker, at vi nok først går til lejrpladsen og slår telte op og dernæst samlet tager en udflugt til den nærmeste ejendom for at hente vand - frem for at vi tanker op undervejs og så skal bære vandet et langt stykke oven i den samlede oppakning - op og ned ad store bakker!

Mere
8 år 7 måneder siden #20043 af Overgaard
Påtænker du at hente vand oppe ved Vælderskov gården?

Med venlig hilsen

Casper Overgaard

Mere
8 år 7 måneder siden #20044 af JensB
Jeg tænkte på Mørkehus, evt. Tveden Skovfogedbolig. Det andet sted kender jeg faktisk ikke! Men det var måske også en mulighed?

Mere
8 år 7 måneder siden #20045 af Overgaard
Det var bestemt også gode bud ja... Vælderskov var umiddelbart bare det nærmeste bebyggelse, jeg lige havde set på kortet, hvor der er mulighed for vand

Med venlig hilsen

Casper Overgaard

Tid til at oprette siden: 0.233 sekunder