Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere
Turtråd for Forårstur i Rold Skov og Rebild Bakker
8 år 7 måneder siden #20009
af JensB
Du er altid velkommen på min hjemmeside: www.jensesvandringer.dk
Til mine næste ture: jensesvandringer.dk/tamedpaatur.html
Turtråd for Forårstur i Rold Skov og Rebild Bakker blev oprettet af JensB
Da, tiden nu nærmer sig for forårsturen i Rold Skov og Rebild Bakker, opretter jeg hermed en turtråd, som kan benyttes til diverse praktiske aftaler og andet, som måtte falde aktuelt for turdeltagerne.
Transporten falder jo let, idet vi starter ved Skørping Station. Men der kan jo f.eks. også laves samkørselsaftaler, hvis man nu foretrækker det. Jeg satser selv på tog, men afviser ikke et lift, hvis det passer godt. Kommer fra Silkeborg.
Fyr løs, hvis der er spørgsmål, der presser på! Enten her i tråden eller evt. pr. mail til Pia eller mig.
Alt det grundlæggende om turen står i turopslaget.
Transporten falder jo let, idet vi starter ved Skørping Station. Men der kan jo f.eks. også laves samkørselsaftaler, hvis man nu foretrækker det. Jeg satser selv på tog, men afviser ikke et lift, hvis det passer godt. Kommer fra Silkeborg.
Fyr løs, hvis der er spørgsmål, der presser på! Enten her i tråden eller evt. pr. mail til Pia eller mig.
Alt det grundlæggende om turen står i turopslaget.
Følgende bruger(e) sagde tak: prepsi
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
8 år 7 måneder siden #20019
af Overgaard
Med venlig hilsen
Casper Overgaard
Besvaret af Overgaard på emne Turtråd for Forårstur i Rold Skov og Rebild Bakker
Turen er jo super godt beskrevet, så har såmænd ikke nogen spørgsmål 
Nu kommer jeg selv fra Aalborg, så det skal da ikke være nogen hemmelighed at jeg har tilbragt en dag eller to + moms i Rold. Der er super skøn og virkelig flot natur, så glæder mig helt vildt til at få noget mere konkret viden om de forskellige områder dernede
Og hvis vejret fortsætter kan det da vidst kun blive en kæmpe succes
Glæder mig i hvert fald under alle omstændigheder til min første Outsite tur...

Nu kommer jeg selv fra Aalborg, så det skal da ikke være nogen hemmelighed at jeg har tilbragt en dag eller to + moms i Rold. Der er super skøn og virkelig flot natur, så glæder mig helt vildt til at få noget mere konkret viden om de forskellige områder dernede

Og hvis vejret fortsætter kan det da vidst kun blive en kæmpe succes

Med venlig hilsen
Casper Overgaard
8 år 7 måneder siden #20042
af JensB
Besvaret af JensB på emne Turtråd for Forårstur i Rold Skov og Rebild Bakker
VIGTIGT: Der er ikke vand på lejrpladsen i Urskoven, som vi skal overnatte på. Og da, der er et stykke vej at hente det, må jeg anmode alle om, at have godt med flasker eller vandpose med, så de kan transportere drikkevand til overnatningen. Der skal være til aftensmad og morgenmad og evt. en kop aftenkaffe eller te og lidt klatvask. Med en flaske på 1 liter og en anden på 1½ liter (altså i alt 2½ l) plejer jeg selv at have rigeligt til en overnatning, sådan at der også er lidt til overs til gåturen dagen efter.
Jeg tænker, at vi nok først går til lejrpladsen og slår telte op og dernæst samlet tager en udflugt til den nærmeste ejendom for at hente vand - frem for at vi tanker op undervejs og så skal bære vandet et langt stykke oven i den samlede oppakning - op og ned ad store bakker!
Jeg tænker, at vi nok først går til lejrpladsen og slår telte op og dernæst samlet tager en udflugt til den nærmeste ejendom for at hente vand - frem for at vi tanker op undervejs og så skal bære vandet et langt stykke oven i den samlede oppakning - op og ned ad store bakker!
8 år 7 måneder siden #20043
af Overgaard
Med venlig hilsen
Casper Overgaard
Besvaret af Overgaard på emne Turtråd for Forårstur i Rold Skov og Rebild Bakker
Påtænker du at hente vand oppe ved Vælderskov gården?
Med venlig hilsen
Casper Overgaard
8 år 7 måneder siden #20044
af JensB
Besvaret af JensB på emne Turtråd for Forårstur i Rold Skov og Rebild Bakker
Jeg tænkte på Mørkehus, evt. Tveden Skovfogedbolig. Det andet sted kender jeg faktisk ikke! Men det var måske også en mulighed?
8 år 7 måneder siden #20045
af Overgaard
Med venlig hilsen
Casper Overgaard
Det var bestemt også gode bud ja... Vælderskov var umiddelbart bare det nærmeste bebyggelse, jeg lige havde set på kortet, hvor der er mulighed for vand
Med venlig hilsen
Casper Overgaard
Tid til at oprette siden: 0.233 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333