- Modtagne Tak: 38
Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere
Trampestien Stevns Klint 19-21 juni
8 år 5 måneder siden #20990
af Jones
Besvaret af Jones på emne Trampestien Stevns Klint 19-21 juni
Jeg glæder mig.
Håber stadig jeg kan nå rundt med et par sække brænde i løbet af fredag. Jeg er dog lidt presset på tiden, men jeg forsøger
Håber stadig jeg kan nå rundt med et par sække brænde i løbet af fredag. Jeg er dog lidt presset på tiden, men jeg forsøger
Følgende bruger(e) sagde tak: Ennamaria
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
8 år 5 måneder siden #20991
af Panie
Besvaret af Panie på emne Trampestien Stevns Klint 19-21 juni
Bodilmohr, du kan sagtens låne en Jetboil Zip af mig. Jeg er i bil derned så jeg tager den bare med.
8 år 5 måneder siden #20994
af bodilmohr
Besvaret af bodilmohr på emne Trampestien Stevns Klint 19-21 juni
Mange tak, det vil jeg meget gerne, rigtig dejligt med udsigt til varm kaffe

8 år 5 måneder siden #20995
af Pihlen
Mvh. Brian
Besvaret af Pihlen på emne Trampestien Stevns Klint 19-21 juni
@ Bodilmohr. Jeg har også skrevet til dig længere tilbage i tråden mht tarp som svar på dit tidligere spørgsmål

Mvh. Brian
8 år 5 måneder siden #20996
af Ennamaria
Venlig hilsen
Ennamaria/Susanne
Besvaret af Ennamaria på emne Trampestien Stevns Klint 19-21 juni
Hej igen, allesammen.
Tak for de positive tilbagemeldinger til ruteforslaget. Der er endnu en lille ændring, nemlig at ruten bliver lidt længere fredag aften, som I kan se nedenfor. Men man skal også gøre sig fortjent til aftenhyggen, ik'
?
Det er godt at se, at der allerede er hjælp på vej til dig, bodilmohr, så du hverken skal sove på jorden under åben himmel, eller undvære den varme mad og kaffe
Det bliver jo spændende at se, hvordan du trives med vandringen, og om du får mod på Lapland.
Mht. overnatning kan det jo stadig være, at shelteret er ledigt - men det ved vi jo først, når vi er fremme.
Mht. startidspunkt:
Bus 253 mod Køge kl. 15:40.
Vi slipper ikke for at gå et stykke vej på asfalt, for bussen går ikke helt til Bøgeskov Havn, til gengæld får vi en meget smuk kystvandring resten af turen - som så bliver omkring 9 km. i alt (det er noget længere end først beregnet, men mon ikke vi klarer den?)
Jeg forventer, at vi er fremme ved lejrpladsen senest kl. 19, og da der jo er lyst længe, kan vi nå at tænde bål og slå lejr, og stadig have god tid til at lave mad og hygge os omkring bålet.
Jeg glæder mig til at se jer alle
Tak for de positive tilbagemeldinger til ruteforslaget. Der er endnu en lille ændring, nemlig at ruten bliver lidt længere fredag aften, som I kan se nedenfor. Men man skal også gøre sig fortjent til aftenhyggen, ik'

Det er godt at se, at der allerede er hjælp på vej til dig, bodilmohr, så du hverken skal sove på jorden under åben himmel, eller undvære den varme mad og kaffe

Mht. overnatning kan det jo stadig være, at shelteret er ledigt - men det ved vi jo først, når vi er fremme.
Mht. startidspunkt:
Bus 253 mod Køge kl. 15:40.
Vi slipper ikke for at gå et stykke vej på asfalt, for bussen går ikke helt til Bøgeskov Havn, til gengæld får vi en meget smuk kystvandring resten af turen - som så bliver omkring 9 km. i alt (det er noget længere end først beregnet, men mon ikke vi klarer den?)
Jeg forventer, at vi er fremme ved lejrpladsen senest kl. 19, og da der jo er lyst længe, kan vi nå at tænde bål og slå lejr, og stadig have god tid til at lave mad og hygge os omkring bålet.
Jeg glæder mig til at se jer alle

Venlig hilsen
Ennamaria/Susanne
8 år 5 måneder siden - 8 år 5 måneder siden #20997
af Pihlen
Mvh. Brian
Besvaret af Pihlen på emne Trampestien Stevns Klint 19-21 juni
Jeg kan nok ikke nå frem til kl 15.40 fredag og jeg kommer i bil.
Har du evt mulighed for at tegne ruten ind på et kort så jeg kan finde frem senere?
Har du evt mulighed for at tegne ruten ind på et kort så jeg kan finde frem senere?

Mvh. Brian
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved Pihlen.
Tid til at oprette siden: 0.193 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333