Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere

Pionertur – Hele Kungsleden på 3 år, første del

• Kenn
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
8 år 7 måneder siden #22137 af Kenn
Hej

Hvis du ikke har set det allerede, har jeg lavet en turrække for dig der gerne vil gå hele Kungsleden i sin udstrækoing, men delt over tre ture i de følgende tre år.

www.outsite.org/ture-kurser/54-pionertur...n-pa-3-ar-forste-del

Der er sikkert en del spørgsmål, så her er tråden hvor du kan stille dem :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Kenn
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
8 år 5 måneder siden #22734 af Kenn
Vil lige skamløst bumpe denne tråd...kom så med de spørgsmål :)

Mere
8 år 3 måneder siden #23905 af pdy
Kan ikke sige meget andet end, at jeg glæder mig. :)

Hvornår plejer man at bestille til toget ?

• Kenn
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
8 år 3 måneder siden #23953 af Kenn
Vi plejer at bestille i april/maj...glæder mig selv til at se nye dele af Kungsleden, som mange aldrig får set :)

Mere
8 år 4 uger siden #24966 af KirstenJ
Hej Kenn!

Jeg glæder mig meget til turen og er allerede begyndt at rode lidt med pakkelisten - man opdager jo altid noget helt uundværligt grej som man absolut må ud og købe, så der venter nogle herlige shoppeture i mine yndlingsbutikker her i forårsmånederne :)

Spørgsmål ang. proviant:
Hvis jeg selv skulle have mad med til hele turen, lander jeg lige nu på næsten 8 kg! Så jeg glæder mig jo over at nærlæsning af dit turoplæg lover provianteringsmuligheder undervejs - men kan du sige noget om hvor ofte vi kommer i nærheden af provianteringsmulighed? Og sker det med nogenlunde jævne intervaller? Og endelig: hvor mange dages proviant vil du (på nuværende tidspunkt) anslå at vi skal have med i rygsækken hjemmefra?

Venlig hilsen, Kirsten

Mere
8 år 3 uger siden #24998 af KirstenJ
OK, mange tak, det hjælper gevaldigt på sagen :) Hvis jeg går ud fra at jeg hjemmefra skal have mad med til 3 dage, så ligger rygsækken alt inkl. lige nu på ca 12 kg. Jeg nørder lystigt videre :silly:

Ljunggren skrev: Jeg kan godt smide en ledetråd!
På Kungsleden er det sådan at man kan købe proviant på hver anden hytte man passerer. Sortimentet kan være forskelligt og noget kan være udsolgt, men man kan altid købe sig til at blive mæt. Priserne er skruet lidt op, men sådan er det jo.
Der er mer e info her: www.svenskaturistforeningen.se/lara/arti...llstugornas-butiker/

Tid til at oprette siden: 0.167 sekunder