Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere

Vintervandreturen 2016

Mere
8 år 12 timer siden #23272 af Søgaard
Besvaret af Søgaard på emne Vintervandreturen 2016
Det er bestemt ingen skade til at tænke i nye måder at lave ture på. Med en basecamptur a la vinterworkshoppen er mulighederne jo uendelige.
En vandretur i skærgården kunne bestemt være interessant. Der er under 50 km fra "opkørslen" mod Raslången og ud til Karlstad, hvortil der i øvrigt også kører tog. Området længere ude mod Ronneby er meget spændende.

Vh Søgaard

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 12 timer siden #23274 af Milho
Besvaret af Milho på emne Vintervandreturen 2016
Hvis der nu er god bålmad i BC så kan René sikkert overtales :woohoo:

Det jeg mener, er dog en 8-tals tur, som René skriver at ruten krydser sig selv. Dette fordi der er et ret sjovt område jeg har kig på, men det er ikke rundt om en sø, men rundt i et område (med mange søer).

Jeg skal bare lige overveje hvornår, samt om den skal laves som pionertur eller om jeg skal undersøge den først. Det kommer lidt an på det færdige resultat :)

Vh Christian

Mere
7 år 10 måneder siden #23936 af erikbreum
Jeg er netop blevet tilbudt en plads på turen i februar. Men jeg bor på Fyn, og vil gerne høre om der er nogle der vil mlave noet fælles transport. Enten helt fra Fyn/Jylland, eller blot fra Sjælland/københavn.
Vi kan jo lige så godt dele udgifterne og hygge os lidt undervejs.

Mere
7 år 10 måneder siden #23944 af Milho
Besvaret af Milho på emne Vintervandreturen 2016

Michael i skoven skrev: Jeg skriver mig på ventelisten.

Du er næste i køen, skulle der komme et afbud.

Vh Christian

Mere
7 år 10 måneder siden #23945 af Milho

erikbreum skrev: Jeg er netop blevet tilbudt en plads på turen i februar. Men jeg bor på Fyn, og vil gerne høre om der er nogle der vil mlave noet fælles transport. Enten helt fra Fyn/Jylland, eller blot fra Sjælland/københavn.
Vi kan jo lige så godt dele udgifterne og hygge os lidt undervejs.

Den eneste jeg lige umiddelbart kan se er tømrer, men han er nogle gange på sjælland eller tager færgen over. Jeg lukker turen og tilmelder dig Erik :)

Vh Christian

Mere
7 år 10 måneder siden #24114 af Milho
Så er ventelisten fjernet fra tråden og vi kan nu planlægge fælleskørsel, fælles mad osv.

Bil 1: Milho, Kennls (1 ledig plads).

Madhold 1: Milho, ?

Vh Christian

Tid til at oprette siden: 0.172 sekunder