Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere

Vintervandreturen 2016

Mere
8 år 16 timer siden #23257 af Milho
Besvaret af Milho på emne Vintervandreturen 2016
Hmm man kunne måske lave en på Skjoldungestien i marts?

Vh Christian

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 11 måneder siden #23263 af Sune
Besvaret af Sune på emne Vintervandreturen 2016
Vi kunne jo arrangere en weekendtur på ruten som vidst hedder ”Häckeberga runt”. Jeg har ikke gået den rute før, men det ser rimeligt overkommeligt ud. Man kan jo tage udgangspunkt i Malmø Lufthavn, da der er gode shuttle transporter fra KBH, og det er en rundtur, så hvis der er biler til rådighed, så kan man jo parkere, og komme tilbage til bilerne.

Jeg ville så foreslå, at man starter og slutter ved Lufthavnen eller en parkeringsplads på vejen op mod ruten. hvis man går rundt mod uret, kunne man passende ligge på Allmänningen shelter, hvor der også skulle være god plads til telte.

Jeg har dog ikke arrangeret ture i dette regi før, så ved ikke lige hvad forventningerne er til arrangør osv. Nogen der ville være med på sådan noget?

Man kan se lidt beskrivelse af turen her: www.fdm-travel.dk/sverige/to-tre-dages-v...ur-i-sydsverige.html

Mere
7 år 11 måneder siden #23265 af Sune
Fair nok Ljunggren ;-) ... min erfaring med planlægning af vinterture er bare begrænset (til nul), så ville ikke som arrangør kaste mig ud i noget, jeg ikke har styr på. Virker brøndpumperne fx i frostvejr? .... men jeg håber da, at der er nogen, der vil arrangere endnu en tur, hvor man kan komme lidt længere væk fra veje, asfalt og butikker ;-)

Mere
7 år 11 måneder siden #23266 af Milho
Besvaret af Milho på emne Vintervandreturen 2016
Jeg sidder og nørder med en butteflyvandrerute i Sydsverige ved Karslhamn :) Hvis det er noget, skal jeg nok slå den op.

Vh Christian

Mere
7 år 11 måneder siden - 7 år 11 måneder siden #23268 af Sune
@Milho: det lyder da ikke dårligt :-) ... jeg antager, at en "butterflytur" betyder, at det er to turen ud fra en basecamp?
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved Sune.

Mere
7 år 11 måneder siden #23270 af Sune
Hvad betyder det så? ... det var bare sådan det visualiserede sig i mit hoved ;-)

Tid til at oprette siden: 0.176 sekunder