Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere

Friluftskursus 34

Mere
7 år 7 måneder siden - 7 år 7 måneder siden #25432 af Kurt50
Besvaret af Kurt50 på emne Friluftskursus 34
Hej BenedikteBD & Lela.

Som aftalt mødes vi i eftermiddag på Flintholm.
Caroline har i formiddags skrevet en mail om at måtte køre med os. Hvilket Caroline selvfølgelig gerne må:-) Der er fortsat sikkerhedssele til os alle, selvom vi lige må stable vores rygsække lidt tæt, men der er plads til os alle + rygsække, vi ses om nogle timer med godt humør og masser af energi:-)
Hilsen Kurt
Sidste redigering: 7 år 7 måneder siden ved Kurt50.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 7 måneder siden #25433 af BenedikteBD
Besvaret af BenedikteBD på emne Friluftskursus 34
Kære Kurt,

Det gør vi i hvert fald. Vi ses snart :)

/Benedikte

Mere
7 år 7 måneder siden - 7 år 7 måneder siden #25442 af Kurt50
Besvaret af Kurt50 på emne Friluftskursus 34
Tak for nogle hyggelige dage sammen med jer og specielt til René (samt til din fantastiske hjælpsomme hustru som pendlede frem og tilbage med bagage til os)

Viden, information, praksis, hygge, afslapning, latter og højt humør i skøn blanding, tak.

Her er nogle få glimt fra Friluftskursus :)
Fra Stines fantasifulde indre blik, var det ikke blot en å der skulle passeres, men nok en stor fossende elv? Spændende var det at iagttage hvordan Stine forsøgte at kravle på maven over, mens hun ligger der udbryder Stine: "min kasket falder af" (at hun så selv var lige ved at tippe over med rygsæk og det hele, tror jeg ikke faldt Stine ind?)

Andre steder blev store og små grøfter passeret i dyb koncentration med mere eller mindre heldig resultat :huh:

Der blev også tid til de mere teoretiske indslag af sproglig og matematisk art! Caroline skulle til frokost spise Knorr suppe, hvortil der skulle tilsættes 175 ml vand, hm-m det var lidt af en svær opgave? efter mange forsøg og gode råd lykkes det at måle netop 175 ml og ikke 170 eller 180 ml. Helle berigede os med stor matematisk færdighed med oplysningen om at 100 ml svarer til 1 dl (det var klogt sagt;-) Nu kunne René heller ikke undlade med at komme med små betragtninger om det danske sprog, bl.a. "ligge og lægge", så fik vi også lidt grundlæggende viden, tak.

Tid til en middagslur i solen blev der også plads til.

Super lækker bålmad, tak for det. Nu er det vores tur til at få ild i bålet fremover (ikke helt let at holde liv i bålet var erfaringen efter gårdagens bål) men der kom konkurrenceånden ind, for hvilket af de 2 bål kunne brænde bedst?

Vi mødes måske en gang på vores vandring derude!
Hilsen Kurt
Sidste redigering: 7 år 7 måneder siden ved Kurt50.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pihlen, Poul Erik, Chilli, Palner91, BenedikteBD

Mere
7 år 7 måneder siden #25443 af bodilmohr
Besvaret af bodilmohr på emne Friluftskursus 34
Hej Kurt og alle øvrige deltagere og ledere + Gitte på friluftskursus 34

Og tak for din fængslende beskrivelse, Kurt, af vores supertur i Åshøje og omegn, dine billeder siger rigtig meget om en tur i et "Annemone-paradis", hvor mange listige udfordringer var indlagt. :S
Mine billeder kommer senere - jeg er lige vågnet op over min varme mad, efter først at have hentet min hund fra pension på Stevns nede ved fyret.

Der indbød vejret til at tage en lille gå-tur med vovsen på en 5-6km, hvor hunden og jeg nød den pragtfulde udsigt over havet fra "Trampestien.

Så nu sker der ikke mere herfra før i morgen. :woohoo:
Tak skal I have allesammen, sov sødt, Mange hilsner, Bodil
Følgende bruger(e) sagde tak: Kurt50, Poul Erik, Chilli, Palner91, BenedikteBD

Mere
7 år 7 måneder siden #25448 af heltle01
Besvaret af heltle01 på emne Friluftskursus 34
Det var da så lidt Kurt, med de omregninger. Tror min gamle matematiklærer ville være stolt af mig :-)Bare skriv, hvis jeg skal hjælpe en anden gang ;-)
Tak for fine billeder, hyggeligt selskab og gode grin :-))
/Helle
Følgende bruger(e) sagde tak: Ljunggren, Kurt50, Palner91

Mere
7 år 7 måneder siden #25451 af BenedikteBD
Besvaret af BenedikteBD på emne Friluftskursus 34
Kære alle

Jeg vil også sige mange mange tak for en rigtig hyggelig tur. Jeg håber, at jeg kommer til at møde jer igen.

KH Benedikte
Følgende bruger(e) sagde tak: Ljunggren, Pihlen, Kurt50, Poul Erik, Chilli, Palner91

Tid til at oprette siden: 0.179 sekunder