Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere

Turtråd for Bohusleden i påsken.

Mere
8 år 2 måneder siden - 8 år 2 måneder siden #24448 af JensB
Jeg opretter lige en turtråd, for vi der skal på Bohusleden i påsken .

Den seneste tid har jeg gentagne gange søgt på en forbindelse med Nettbuss i påsken. Det har ikke været muligt før nu. Men nu kan jeg omsider lægge en rejseplan frem for turen.

Den lægges frem her:

Rejseplan fra København:
D. 22.3. afg. med Nettbus fra København (Ingerslevsgade v.DGI-byen) kl. 9.00, ank. Tanum Preem kl. 15.18. Jeg booker en minibus til startsted for vandreturen, Sundshult, godt 20 km.

D. 27.3. Afg. Strömstad Station med bus 71 kl. 12.25 , ank. Tanum Shoppingcenter kl. 12.50
Afg. med Nettbuss kl. 13.50 fra Tanum Preem, ank. København kl. 20.05

Rejseplan fra Frederikshavn:
D. 22.3: Afg. med Stena Line fra Frederikshavn kl. 8.00 ank,. Göteborg kl. 11.35. Afg. med Nettbuss fra Göteborg Nils Ericson Terminalen kl. 13.38, ank. Tanum Preem kl. 15.18. Minibus til startsted.

D. 27.3. Afg. Strömstad Station med bus 871 kl. 12.25, ank. Tanum Shoppingcenter kl. 12.50
Afg. med Nettbuss kl.13.50 fra Tanum Preem, ank. Göteborg kl. 15.35
Afg. med Stena Line fra Göteborg kl. 18.20, ank. Frederikshavn kl. 21.50.

Vedr. minibus fra Tanum Preem til vandreturens startsted ved Sundshult: Sidste år bookede vi også en minibus på samme strækning, da vi sluttede turen, bare i modsat retning. Dette kostede 700 SEK. Mon ikke vi kan få det til nogenlunde samme pris igen. Og vi er nu 10 personer om at dele denne pris!

Jeg anbefaler, at de enkelte deltagere selv snarest booker rejsen med Nettbus på de anførte tidspunkter og desuden med Stena Line for vi, der rejser via Frederikshavn-Göteborg.
For Nettbuss på www.nettbuss.se
For Stena Line på www.stenaline.dk (husk at markere, at rejsen er uden køretøj! Det anbefales at bestille buffét på færgen på hjemrejsen).

OBS: Planen medfører, at vi må være lidt tidligt på farten den sidste dag for at nå forbindelsen fra Strömstad kl. 12.25!
Desuden får vi en times ventetid sammen i Tanum Preem fra kl. 12.50 til kl. 13.50. Denne time kan fint benyttes til fælles afslutning med spisning på cafeteriet der.

Er der andre spørgsmål vedr. turen på Bohusleden, kan I tage dem op her i tråden.

Du er altid velkommen på min hjemmeside: www.jensesvandringer.dk

Til mine næste ture: jensesvandringer.dk/tamedpaatur.html
Sidste redigering: 8 år 2 måneder siden ved JensB.
Følgende bruger(e) sagde tak: Terje, Gurli, pdy, cphhiker

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 2 måneder siden - 8 år 2 måneder siden #24449 af JensB
Og lige en ekstra tilføjelse:

For de af jer, som jeg ikke kender (I ved selv, hvem I er!) vil jeg gerne lige vide, om I kommer via København eller fra Jylland med Stena Line.

Eller evt. kommer på en helt tredje måde.

Jeg ved, at Annette og jeg i hvert fald rejser via Frederikshavn.

Sidste redigering: 8 år 2 måneder siden ved JensB.
Følgende bruger(e) sagde tak: pdy

Mere
8 år 2 måneder siden #24455 af pdy
Pdy kommer fra København og kommer med bus

Mere
8 år 2 måneder siden #24462 af jacobwesterlin
Hej

Glæder mig til turen. Jeg kommer med bus fra København

Hilsen

Jacob Westerlin

Mere
8 år 2 måneder siden #24467 af christianzahle
Hej Jens/alle

Ved ikke lige om det er det "rigtige" sted at skrive, men er sku ik helt ferm til at finde rundt på PC. Men men...jeg bliver desværre nødt til at melde afbud til turen i Påsken på Bohusleden. Jeg er med på vintervandreturen fra den 18.3, men har desværre ikke mulighed for at fortsætte på Bohusleden fra den 22.3 i Påsken. Det er lidt noget øvøv, men er desværre pålagt at skulle arbejde i dele af Påsken.

Vh og go tur til alle jer andre, pas på jer selv på turen :-)

Christian Zahle

Mere
8 år 2 måneder siden #24468 af JensB
OK! Helt fint, at du melder det ud her, Christian Zahle. Jeg skal snarest få dig slettet fra deltagerlisten.

Man kan jo ikke være alle steder!

Følgende bruger(e) sagde tak: christianzahle

Tid til at oprette siden: 0.172 sekunder