Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere

Tråd for 'Vandring i mølleådalen (47)'

• Pihlen
  • Emne forfatter
  • Moderator
  • Moderator
  • Næste tur: Sommertur til Lapland, efterårstur til Norge.
Mere
8 år 1 måned siden #24611 af Pihlen
Hej alle turdeltagere.

Jeg har oprettet denne tråd så vi kan koordinere kørsel, mad og hvad der ellers skal styr på.

Spørgsmål om turen er også velkomne her.

Der er er i dag udsendt en mail med yderligere info. Giv venligst besked hvis du ikke har modtaget denne.

Mvh. Brian
Følgende bruger(e) sagde tak: Terje, Buzkashi, Kurt50

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
8 år 1 måned siden #24614 af KirstenJ
Ih hvor jeg allerede glæder mig! Tak til dig, Brian, for den udførlige turbeskrivelse og div. materiale.

Ang. transport:

Jeg har tænkt mig at tage S-tog fra Svanemøllen St. 10.17, ankomst til Farum St. 10.45, så er der tid til at besøge både slikbutikken og toilettet ;) .
Jeg sætter mig i forreste vogn ved cykel-afsnittet - det kunne være hyggeligt at få selskab af andre Outsitere som også skal med tog :cheer:

Venlig hilsen, Kirsten
Følgende bruger(e) sagde tak: Pihlen

Mere
8 år 1 måned siden #24615 af Terje
Jeg glæder mig også - bliver spændende at se Mølleåen, og nogen af de kultur/ industriklenodier, der må være langs ruten.

Jeg kører i bil fra Stevns, over Køge, og derfter motorvejen til Farum St. Den løsning er billigst og hurtigst for mig.

Se min hjemmeside
fjeldvandrer.dk/

• Pihlen
  • Emne forfatter
  • Moderator
  • Moderator
  • Næste tur: Sommertur til Lapland, efterårstur til Norge.
Mere
8 år 1 måned siden #24616 af Pihlen

Terje skrev: Jeg glæder mig også - bliver spændende at se Mølleåen, og nogen af de kultur/ industriklenodier, der må være langs ruten.

Jeg kører i bil fra Stevns, over Køge, og derfter motorvejen til Farum St. Den løsning er billigst og hurtigst for mig.

Ja vi kommer faktisk forbi rigtig mange steder som har haft en betydning i middelalderen og i den meget tidlige industrialisering og under krige. :)

Jeg skal nok tage noget info med på turen, hvis nogen skulle have interesse for dette.

Mvh. Brian

Mere
8 år 1 måned siden #24631 af Chilli
Så har jeg tilmeldt mig min første tur på outsite. Jeg kommer også med tog, men ankommer 10:55, så vi kan vidt ikke følges, Kirsten.
Er der mon en man kan købe en kop varmt vand af om morgenen? Har ikke en brænder med selv.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pihlen

Mere
8 år 1 måned siden #24632 af Terje

Chilli skrev: Er der mon en man kan købe en kop varmt vand af om morgenen? Har ikke en brænder med selv.

Hej Chilli.

Hvad har du tænkt dig ift. aftensmad lørdag? Uden brænder.

mvhT

Se min hjemmeside
fjeldvandrer.dk/

Tid til at oprette siden: 0.158 sekunder