Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere

Silkeborgsøerne rundt Høj rute - ændret turplan

Mere
7 år 11 måneder siden #25582 af Gurli
Hej Caroline.
Jeg kan sagtens hente dig på stationen, men det er måske ikke aktuelt alligevel?

Gurli.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 11 måneder siden #25583 af caroline
Hej Gurli, jo hvis du ikke har noget imod det ville det da være dejligt :) Jeg er på stationen 15.11 så kan jeg bare vente på dig.

Mere
7 år 11 måneder siden #25613 af JensB
Hej allesammen igen.

Lige en sidste ting, inden vi skal på tur på fredag..

Jeg har lagt 350 kr ud til leje af en lavu natten mellem lørdag og søndag. Da, der nu har været et afbud til turen, er vi nu kun 8 om at betale dette. Dette svarer til, at hver skal betale en andel på 45 kr. Det rareste vil være, hvis I alle vil overføre dette beløb til min bankkonto, som er: Reg.nr. 4716, konto 4940367840.

På forhånd tak!

Vi ses på fredag til en forhåbentlig forrygende tur!

Du er altid velkommen på min hjemmeside: www.jensesvandringer.dk

Til mine næste ture: jensesvandringer.dk/tamedpaatur.html

Mere
7 år 11 måneder siden - 7 år 11 måneder siden #25624 af JensB
Tjah. På ca. et døgn er gruppen af tilmeldte til turen pludselig reduceret fra 9 til 4 personer. En har haft indbrud i et sommerhus, en har en dårlig skulder og frarådes af lægen at deltage, en anden har et sår der ikke vil heles og har også noget med lægen. Og så er der én, der pludselig er blevet inviteret i sommerhus, hvilket hun ikke kunne sige nej til. Og så er der en, som ikke lige har meldt en konkret grund ud; men bedyrer, at hun er ked af at måtte melde fra.

Men heldigvis ser det ud til, at folk holder deres forpligtelse m.h.t. at betale deres andel af lavuen. Og det er jo godt.

Og så er der muligvis endnu en deltager fra Borup, hvis hun ellers bestemmer sig - så der stadig bliver en fyldt bil fra Sjælland.

Jeg satser selvfølgelig fortsat på at afvikle turen. Jeg skal sgu' da selv afsted - hvad der så end sker!

Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved JensB.

Mere
7 år 11 måneder siden #25625 af caroline
Det var da ærgeligt! :(

Du har lavet en for hård tur Jens! :)

Mere
7 år 11 måneder siden #25626 af JensB
Folk har lydt vældigt motiverede. Og flere af de, der har meldt afbud, kender jeg fra tidligere som normalt ivrige turdeltagere, der plejer at være med på den værste. Så jeg tager faktisk afbuddene for at være reelle nok.

Følgende bruger(e) sagde tak: Gurli

Tid til at oprette siden: 0.199 sekunder