Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere

Silkeborgsøerne rundt Høj rute - ændret turplan

Mere
7 år 11 måneder siden - 7 år 11 måneder siden #25646 af JensB
Kære alle, endnu en gang.
Brian spørger lige om vand og borde- bænkesæt ved lavuen - anden overnatningsplads.

Første nat er der både borde- bænkesæt og vand. Anden nat skal vi overnatte i lavuen, som ligger godt en halv km fra Knøsgården, som der kan hentes vand på. Men jeg tror faktisk, det er lettere at tage vand ved en lille kilde, som vi passerer nogle få hundrede meter før lavuen. Kilden ligger nemlig på vores vej - det gør Knøsgården ikke. Jeg var ude at tjekke det forrige fredag - derfor undgår vi at gå rundt og lede efter pladsen.

Men tag venligst vandflasker eller vandsystem med, så I kan opbevare minimum et par liter til en overnatning inkl. aftensmad og morgenmad m.v.

Der er i øvrigt ikke noget borde- bænkesæt ved lavuen; men der er både en udendørs bålplads uden for lavuen og en indendørs bålplads, som vi kan ligge rundt omkring.
Vi har i øvrigt også et tilbud om at vælge en teltplads lige ved Knøsgården, såfremt vi foretrækker det!

Bare lige disse opdateringer, som også er sendt til gruppen pr. mail.

Vi ses!

Jens

Du er altid velkommen på min hjemmeside: www.jensesvandringer.dk

Til mine næste ture: jensesvandringer.dk/tamedpaatur.html
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved JensB.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 11 måneder siden - 7 år 11 måneder siden #25650 af JensB
Hermed afbud nr. 6 siden i tirsdags. Så nu er vi nede på 3 personer. 2 skulle komme i bil fra København. Men jeg tror snart ikke på noget mere, før jeg ser, at de 2 står på mødestedet!

Det varme vejr har nok sin indflydelse! Dette er i hvert fald angivet som grund hos 2 af dem, der har meldt afbud.

Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved JensB.

Mere
7 år 11 måneder siden #25722 af JensB
Så er der billeder fra den høje rute rundt om Silkeborgsøerne. Vi har alle bidraget til den flotte serie på nu 132 billeder.

Link til album .

Der kan zoomes ind på billederne ved at scrolle baglæns med musen oven på billederne, og der kan klikkes billedtekster frem ved mange af billederne ved at klikke på "I" i billedets øverste højre hjørne.

Følgende bruger(e) sagde tak: OleHjarsen, Pihlen, Kurt50

Mere
7 år 11 måneder siden #25723 af KirstenJ
Tak for at dele de skønne billeder! I må have haft en helt fantastisk tur :)

Tid til at oprette siden: 0.164 sekunder