Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere

Turtråd for familiekanoturen (57)

Mere
7 år 9 måneder siden - 7 år 9 måneder siden #26391 af Wittig
Hej Rene og turfæller :)

Vi kommer tre personer - undertegnede (far) og Anna og Olivia (døtre) begge 16, så vi har brug for at dele kano med nogen, da vi ikke kan være tre plus grej i én. Pigerne er ikke store, men alligevel. Så enten Anna og Olivia i egen Kano eller mig og en af pigerne i den ene og den anden pige i kano med nogen. Hvis ikke det går op, så kommer vi kun to.

- Tre veste og så vil gerne leje eller købe en tønde også! Er en tønde nok (Rene) til tre personers grej?

Glæder os meget og håber på godt vejr

Noget gæt på vandtemperaturen i søen?

MVH Claus og co
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved Wittig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 9 måneder siden #26393 af Wittig
Super Rene - det er en aftale :) Er der plads til to tønder i én kano? Tænker vi skal have to eller tre til os fire, hvad tænker du om det Rene?

Mere
7 år 9 måneder siden - 7 år 9 måneder siden #26396 af Wittig
Ja, det er jeg med på og der skal ikke mangle noget. Lad mig spørge på en anden måde: Hvor mange liter er en tønde på? Hvad koster de? Hvor stor en bil kører vi i?

Vores bil er meget rummelig Reneault Kango, men en ældre fransk dame med gigt i det elektriske system og derfor ikke 100% pålidelig..men startkabler så spinder hun som en mis selv på en dårlig dag - har vinterdæk på..
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved Wittig.

Mere
7 år 9 måneder siden #26397 af BenedikteBD
Jeg følger lige med her:

Jeg lejer en tønde, hvor jeg har mit tøj og sovepose i + diverse, som ikke må blive vådt. En tønder til mig er nok.

Mikkel og jeg sejlede i kano med hans 5-årige søn i midten. Der havde vi 3 tønder + jeg havde en stor Ikea-pose, rygsæk, telte og 3 campingstole. Mikkel havde vist også nogle poser/tasker. Der kan være meget i en kano, men nu er jeg også lille og det er Matias også :)

KH Benedikte
Følgende bruger(e) sagde tak: Wittig

Mere
7 år 9 måneder siden #26398 af Wittig
Ok - det lyder som to tønder pr kano og så to voksne - tror du ikke det går fint..

Mere
7 år 9 måneder siden #26433 af lamhauge
Hej Outside..
Jeg er også interesseret i hvor stor paktønden er? Vi er en voksen, og en 6 årig dreng og har selv alverdens grej, men en tønde lyder smart. Kender ikke størrelsen på kanoen og regner som udgangspunkt med at padle selv, men hvis kanoen er stor, og der er en familie som mangler nogen at sejle med, så er vi klar. Må vi fiske på turen, og er der mulighed for at plukke kantareller i området?
Glæder os helt vildt!
Med venlig hilsen
Vitus og Niels

Tid til at oprette siden: 0.193 sekunder