Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere

Rundtur Nationalpark Thy Nord

Mere
7 år 7 måneder siden - 7 år 7 måneder siden #26400 af JensB
Opmærksomheden henledes på en ny tur, Rundtur Nationalpark Thy Nord , som finder sted først i skolernes efterårsferie (uge 42), dog med start lørdag d. 15. okt. og afslutning onsdag d. 19. okt.

Turen er dog delbar, så man også kan afslutte mandag aften/tirsdag morgen, hvor man næsten har afsluttet en sløjfe og er ret tæt på udgangspunktet igen. Der kan også startes fra dette tidspunkt. Man bedes dog aftale dette med turlederen (undertegnede).

Se i øvrigt om flere kommende turplaner (opslåede og endnu ikke opslåede!) på denne side .

Ret til ændringer i det endnu ikke opslåede forbeholdes!

Du er altid velkommen på min hjemmeside: www.jensesvandringer.dk

Til mine næste ture: jensesvandringer.dk/tamedpaatur.html
Sidste redigering: 7 år 7 måneder siden ved JensB.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 7 måneder siden - 7 år 7 måneder siden #26505 af JensB
Besvaret af JensB på emne Rundtur Nationalpark Thy Nord
Et øjebliksbillede: En af det sidste gange, jeg gik igennem Hanstedreservatet - også i en efterårsferie - kunne vi sætte os på en klittop i det fineste solskin midt i ingenting og derfra i alt betragte ca. 85 krondyr fordelt i 4 rudeler rundt omkring i forskellige retninger - på én gang! Hanstedreservatet er et af de steder, hvor chancerne for at se kronvildt er allerstørst, fordi dyrene her lever i et stort åbent område, hvor træerne ikke spærrer for udsynet. Og i efterårsferien er brunsttiden stadig i gang, så der er gode chancer for at høre brøl fra en brunstig kronhjort eller flere. Tranerne ses eller høres ligeledes på stor afstand, hvis man er så heldig!

Her har jeg et fotoalbum, der måske kan vække appetitten på en tur i Naionalpark Thy: goo.gl/photos/Ur3WXvWC1yibLMyK9 ][/url].

Turen ligger i starten af skolernes efterårsferie og varer som udgangspunkt 4-5 dage. Den kan dog deles, idet vi mandag aften kommer ret tæt på udgangspunktet, så turen ret let vil kunne afsluttes der.

Du er altid velkommen på min hjemmeside: www.jensesvandringer.dk

Til mine næste ture: jensesvandringer.dk/tamedpaatur.html
Sidste redigering: 7 år 7 måneder siden ved JensB.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.141 sekunder