Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere

Vandretur ved Raslången og Halen 18-20 nov

Mere
7 år 7 måneder siden #27037 af Poul Erik
Lige et tillægsspørgsmål ang. kortene fra Kartbutiken, hvad betyder det om kortet er "Vigt" eller "Ovigt".

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 7 måneder siden #27052 af KirstenJ
Hej alle!

Har lige opdaget at jeg har tidligt fri fra arbejde fredag 18/11 (jo, jo, vi har skam fleksibelt skema i folkeskolen, så hverdagen er fuld af overraskelser :S - dette var så en af de bedre :cheer: ).

Dvs. at hvis der alligevel bliver mulighed for en "tidlig bil" så kan jeg være klar til opsamling (har ikke selv bil) i HT-området kl. 14, evt. lidt før .

Hvis alle først kan tage afsted ud på eftermiddagen er det bare helt fint, jeg ville blot melde ud at jeg kan være mere fleksibel end først antaget.

Vi ser hvad der kan lade sig gøre når vi kommer lidt tættere på :) Glæder mig meget til turen!

:) Kirsten

Mere
7 år 7 måneder siden - 7 år 7 måneder siden #27056 af Morten Mus
Hej alle,

Jeg tilmelder turen og håber på at jeg kan køre med nogen fra Kastrup

jeg kan evt. fanges her 8171 8738

med de bedste hilsner

Morten Mus
Sidste redigering: 7 år 7 måneder siden ved Morten Mus.

Mere
7 år 7 måneder siden #27057 af Mini
Så fik jeg også meldt mig til, glæder mig til at se både nye og velkendte ansigter B)
Jeg kan se i tråden at der har været gang i lidt forskellige kørselskonstellationer :cheer:
Jeg kører som det ser ud lige nu med Ulrik (var jo også ham der lokkede, men jeg var vist ikke svær at overtale :P )

Mere
7 år 7 måneder siden #27058 af JE
Hej alle

Jeg kan ikke lige overskue længere hvem der kører med hvem. Men som Kirsten kunne jeg godt tænke mig at køre lidt tidligere.

Jeg har bil så er der evt. andre end Kirsten der kunne tænke sig at komme afsted tidligere? Har plads til 2 passagerer med rygsække så der er 1 plads fri.

Men bilkabalen skal jo helst gå op så vi ikke kører flere biler derover end nødvendigt så jeg er også gerne passager.

mvh
Jacob

Mere
7 år 7 måneder siden #27059 af KirstenJ
Hej Jacob! Hyggeligt at vi skal på tur sammen igen :) Super at du også har mulighed for at komme tidligt afsted, jeg vil i hvert fald gerne have en plads i din bil :-) Nu må vi se hvor mange vi ender med at blive + hvornår de forskellige kan komme afsted fra job mv.... jeg satser på at Jan samler trådene i ugen op til turen så det hele går op i en højere enhed :cheer:

Hej fra Kirsten :)

JE skrev: Hej alle

Jeg kan ikke lige overskue længere hvem der kører med hvem. Men som Kirsten kunne jeg godt tænke mig at køre lidt tidligere.

Jeg har bil så er der evt. andre end Kirsten der kunne tænke sig at komme afsted tidligere? Har plads til 2 passagerer med rygsække så der er 1 plads fri.

Men bilkabalen skal jo helst gå op så vi ikke kører flere biler derover end nødvendigt så jeg er også gerne passager.

mvh
Jacob

Tid til at oprette siden: 0.183 sekunder