Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere

Vandretur ved Raslången og Halen 18-20 nov

Mere
7 år 8 måneder siden #26860 af Ulp
Hej Kirsten og Jan.

Det er bare fint, vi afventer og ser om der kommer flere tilmeldinger. Og aftaler nærmere.

Vh Ulrik

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 8 måneder siden #26873 af Gurli
Jeg har også først fri kl 15.00, i Sorø! - så jeg kan først være i Kbh lidt over fire. Hvis det er for sent at køre for jer, kører jeg bare selv. Ellers vil jeg selvfølgelig gerne køre med.
Jan, hvor har du tænkt, vi skal overnatte første nat?

Gurli.

Mere
7 år 8 måneder siden #26878 af Petraeus
Jeg havde tænkt mig at vi overnatter ved Halen (Boafall). Så skal vi ikke gå så langt lørdag. Vi kan ikke komme over broen, så vi kan ikke skyde genvej der

Mange hilsner
Jan Petræus
Følgende bruger(e) sagde tak: KirstenJ

Mere
7 år 8 måneder siden #26881 af KirstenJ

Petraeus skrev: Jeg havde tænkt mig at vi overnatter ved Halen (Boafall). Så skal vi ikke gå så langt lørdag. Vi kan ikke komme over broen, så vi kan ikke skyde genvej der

Det lyder som en fin plan. Det var jo her vi havde en stemningsfuld snevejrsovernatning sidste år :)

Hyggeligt hvis der er nogle flere der melder sig til denne fine efterårsvandretur!

:) Kirsten

Mere
7 år 8 måneder siden #26895 af JE
Hej alle

Så har jeg ogås tilmeldt mig. Hvis der bliver brug for det kan jeg også køre derover i bil med plads til to passagerer og kan også komme forbi farum på vej fra arbejde i Hillerød. Ellers er jeg gerne passager der kan fylde lidt op i en bil.

mvh
Jacob

Mere
7 år 8 måneder siden #26897 af Gurli
Hvis nogen først er klar til afgang ved fire-tiden, har jeg plads til en enkelt.

Gurli.

Tid til at oprette siden: 0.191 sekunder