Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere

Julefrokost i shelter

Mere
7 år 6 måneder siden #27360 af Milho
Julefrokost i shelter blev oprettet af Milho
Hej alle tilmeldte,

Dette er turtråden for julefrokosten i shelteret i Frederiksværk.

Vi kan aftale fælleskørsel, mad osv.

Jeg køre tidligt fra Kirke Hyllinge fredag. Hvis nogen har tidligt fri på vejen, tager jeg gerne en med.

Vh Christian

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 6 måneder siden #27362 af KimD
Besvaret af KimD på emne Julefrokost i shelter
Vi kommer også Fredag eftermiddag fra Vordingborg. Hvor er det bedst at stille bilen?

Venlig hilsen

Kim Drejer
Følgende bruger(e) sagde tak: Milho

Mere
7 år 6 måneder siden #27363 af Milho
Besvaret af Milho på emne Julefrokost i shelter
Shelteret er det her: udinaturen.dk/facilitet/Shelter-i-Vinder%C3%B8d-Skov/13163

Jeg har booket det til os.

Så vidt jeg kan se på Google Maps er der mange indgange til skoven, så jeg vil forsøge at finde den der er tættest på. Måske vi har en i området der kan give os lidt Intel på det?

Vh Christian
Følgende bruger(e) sagde tak: Pihlen

Mere
7 år 6 måneder siden #27366 af Nop
Besvaret af Nop på emne Julefrokost i shelter
Jeg kommer fredag eftermiddag og vil nok være der mellem 15 og 16
Følgende bruger(e) sagde tak: Milho

Mere
7 år 6 måneder siden - 7 år 6 måneder siden #27374 af Kristianx32
Besvaret af Kristianx32 på emne Julefrokost i shelter

Milho skrev: Så vidt jeg kan se på Google Maps er der mange indgange til skoven, så jeg vil forsøge at finde den der er tættest på. Måske vi har en i området der kan give os lidt Intel på det?

Vi kommer 2 i løbet af lørdagen.

Der er lidt forskellige indgange til skoven. Det vil umiddelbart være nærmest at komme til shelteret fra Vinderød Skov. Der er en indgang med en lille p-plads over for Vinderød Skov 75A www.google.dk/maps/@55.9894099,12.015756...w!2e0!7i13312!8i6656

Alternativt er der en indgang ved ”møntvasken” Vinderød Skov 95A www.google.dk/maps/@55.9914308,12.014593...A!2e0!7i13312!8i6656 Herfra skal man blot følge stien ligeud, så kommer man op til shelteret. Der kan man evt. finde et sted at stille bilen i området ved møntvasken.

Hvis det skulle gå helt galt kan man nok parkere ved Enghaveskolen v. Parallelvej 26, www.google.dk/maps/place/Parallelvej+26,....987675!4d12.0158919 og gå op til den første indgang.
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved Kristianx32.
Følgende bruger(e) sagde tak: Milho, KimD, Pihlen

Mere
7 år 6 måneder siden #27376 af KirstenJ
Besvaret af KirstenJ på emne Julefrokost i shelter
Hej!

Jeg kommer om lørdagen.

Jeg går fra Tisvildeleje St. kl. 10.21 ad stranden/gennem skoven - det afhænger lidt af vind og vejr, men vil helst gå længst muligt ved vandet. Der er sådan ca. 12 km, så jeg regner med at være fremme ved shelterpladsen ca. kl. 14.

Hvis der er nogen der vil gå med fra Tisvildeleje, så er I velkomne :) Jeg kører med A fra Nordhavn St. 8.51 og videre med Grisen fra Hillerød 9.50.

:) Kirsten

Tid til at oprette siden: 0.167 sekunder