- Modtagne Tak: 0
Vinterworkshop tur 63
Vi JacobBuus og MadsBuus kommer først kl 1900 fredag.
Vi var med sidste år og pladsen er fin til telte og det regner vi med at sove i..
Vi har selv mad med
Sød og venlig hund er ikke noget problem
Hilsen JacobBuus
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
MichaelOlsen skrev: Jeg er egentlig lidt nysgerrig på hvordan I andre overnatter. Jeg havde egentligt tænkt mig at tage telt med, men nu er jeg næste helt sikker på at det bliver hængekøje/tarp - alternativt tarp/bivuak. Nu kender jeg ikke terrænet - hvordan er bunden der hvor vi slår lejr?
Du kan sagtens tage telt med. Pladsen egner sig rigtig godt. Hængekøje og tarp kan også lade sig gøre.
Vh Christian

Jeg har en plads hos mig. Jeg er på arbejde i København, så skal vi bare vende Roskilde på vej så jeg kan hente mine ting.
Ring evt. til mig på 71 102 102
Mange hilsner
Lotte:)
Ud af dem der har svaret, ser det ikke ud at nogen har et problem med hunden..... Det var dejligt:)
Jeg er hermed tilmeldt, og hvis I gør jer gode venner med Caya er I garanteret verdens bedste fodvarmer hvis det skulle blive køligt:)
@ Thomas Devine - Jeg ELSKER lam, kan jeg hoppe med på den galej eller er det for sent? Hjælper selvfølgelig med til det der er nødvendigt.
@ Christian - Hvad for noget økse skal jeg ta' med? En håndøkse? Tror jeg har sådan en, måske også en kløveøkse.
@ Ninfri - skriv eller ring til mig på 71 102 102 hvis du vil ha' en lift. Så kan vi lige finde ud af hvad der passer bedst ind:)
@ Krister - Jeg tager mit pas med. Det har jeg ikke brugt i 100 år. (Har iøvrigt kun brugt kompas når jeg har dykket

Glæder mig også rigtig meget til at lære at lave et ordentligt bål - har ladet mig fortælle du er en guru (gæt hvem der har sladret

@ René - Tak fordi du "hankede op i mig" så jeg fik tilmeldt mig. Er spændt på at høre om dine ture med Rikki

Det bliver hyggeligt at møde jer allesammen, glæder mig vanvittigt.
Mange hilsner
Lotte:-)
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333