Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere

Weekend-familietur på Söderåsen (Tur 86)

Mere
6 år 3 måneder siden #28166 af Michael i skoven
Dette er turtråden for tur 86 - Weekend-familietur på Söderåsen

Her kan vi aftale fælles kørsel, fælles mad, fælles grej (f.eks. telte) osv.

I kan også skrive hvor meget erfaring I selv har i at vandre, og hvor gamle jeres børn er. Det vil være meget rart at vide på forhånd :)

En mail med info om at være på tur er med børn er sendt. Hvis du ikke har modtaget den, så sig lige til.

Jeg var oppe og kigge på turen i vinterferien sammen med en dreng på 8. Enkelte detaljer omkring ruten er lavet om, og så var der en hel del sne. Det er nok smeltet når vi skal derop.

..og så glæder jeg mig til at gå en tur med jer!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 2 måneder siden #28506 af ups68
vi er mor og far og to piger på hhv 6 og knap 13 år. kommer fra fyn, kører derop og måske kan fælleskørsel arr, da vi har 9 pers. bil med plads til bagage. vi har selv vandret en del før børn, men den store har været med mig på gendarmstien og skal igen i foråret.
har alt i grej og deler gerne, hvis nogen mangler noget

Mere
6 år 2 måneder siden #28539 af RikkeB
Hej.
Vi er mor og søn,( vi er sammen med to af mine veninder og deres største børn.) Min søn er 8 år, og vi har aldrig vandret før.
Er igang med at låne os til forskelligt udstyr.
Vi kører sammen fra Kastrup, og bilen er fyldt op.
Det glæder os at høre, at der allerede er erfarende vandrere med på turen.
Glæder os til en sjov og spændende tur.
Mathias & Rikke

Mere
6 år 2 måneder siden #28601 af vadskaer
Hej.
Vi er far og søn (7 år), der kommer fra Aalborg. Vi kører til Frederikshavn og sejler til Gøteborg og kører ned langs kysten. Kan godt have plads i bilen til to, men bliver nok i Sverige eller på Sjælland et par dage, så har ikke plads retur.

Jeg har (før jeg fik børn) vandret noget – mest i bjerge (Etiopien, Zimbabwe, Kilimanjaro, Himalaya, Andesbjergene og Aconcagua). Der har typisk været guide og nogle gange bærere og kokke med, så det er jo lidt anderledes end Sydsverige. Men vandring og udendørslivet har jeg lidt erfaring med.

Vi er på en 2-dages kanotur hvert år ( video fra sidste tur her ), men min søn har aldrig prøvet at vandre. Men han er glad for udendørslivet.

Vi sover i telt, har Trangia med sprit (tænker det er ved at være forældet, så vil gerne ha' input til hvordan I andre har tænkt jer at lave mad) og har mere eller mindre det meste andet grej.

Har glædet mig meget til at introducere knægten for vandring. Er glad for at der kommer andre børn på hans alder.

Mere
6 år 2 måneder siden #28606 af Michael i skoven
Og med vadskaer er turen fyldt op igen :)
Jeg glæder mig til at møde jer alle og til at få en dejlig tur rundt i den smukke skov.
Det bliver selvfølgelig godt vejr alle dagene, så jeg regner med at lave mad på bål B) (måske har jeg en trangia med i baglommen til eftermiddagskaffen)
Følgende bruger(e) sagde tak: ups68

Mere
6 år 2 måneder siden #28658 af vadskaer
Jeg er lidt i tvivl om maden – er det noget vi laver samlet eller hver for sig?

Tid til at oprette siden: 0.243 sekunder