Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere

Kort og kompastur v. Silkebortgsøerne (75)

Mere
7 år 3 måneder siden #28396 af JensB
Bemærk, at denne turtråd er for den første kort- og kompastur ved Silkeborgsøerne (tur 75) 24.-26. marts - og altså ikke for den næste (tur 84) som finder sted sidst i maj med samme program!

Et andet sted har Pole meldt ud, at han kan have 2 ektstra deltagere med i sin bil fra Vestsjælland (Stenlille eller Holbæk). Link til Poles opslag her .

Det er fint at organisere samkørsel via denne tråd for turen
Man kan også bruge tråden her til at tage evt. andre emner op i forbindelse med turen.

Jeg kan fortælle, at jeg har nogle prima kort klar til jer, som I skal bruge på turen. Dem får I udleveret, når I kommer. Derimod må I meget gerne medbringe kompas, hvis I har.

Samtidig med dette, sender jeg lige en mail til gruppen med link til denne tråd, så alle skulle være opdaterede. Skulle nogen mod forventning ikke have modtaget denne mail, give mig venligst besked om dette her.

Du er altid velkommen på min hjemmeside: www.jensesvandringer.dk

Til mine næste ture: jensesvandringer.dk/tamedpaatur.html

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 3 måneder siden - 7 år 3 måneder siden #28404 af JensB
Læg mærke til, at denne tråd er oprettet under et forum, der hedder "Turtråde". Den anden tråd, der hvor Pole har oprettet et indlæg om samkørsel ligger under et forum, der hedder "Velkomst og info fra redaktionen".

Derfor foreslår jeg, at vi lige samler alt om vores tur her - så vi alle kan have et samlet overblik.

Altså: Pole har tilbudt samkørsel til 2 fra Sjælland, og Ulla C vil gerne køre med ham og tager tog fra København til Holbæk.

Svar på dette og andet om vores tur bedes bragt herunder!

(OBS: Man kan meget let lave den fejl, når man er ny på sitet og opretter et nyt indlæg. Man glemmer at vælge forum; og så kommer indlægget under det forkerte forum!)

Du er altid velkommen på min hjemmeside: www.jensesvandringer.dk

Til mine næste ture: jensesvandringer.dk/tamedpaatur.html
Sidste redigering: 7 år 3 måneder siden ved JensB.

Mere
7 år 3 måneder siden #28440 af Ulla C
Ang. transport:
Hej Krabbe
Kan du give mig en S-togsstation på Vestegnen (er det linien med Brøndby Strand?)og et tidspunkt? Det ville være rigtigt fint.
God weekend
Hilsen Ulla

Mere
7 år 3 måneder siden #28443 af Krabbe
Prøver lige her også

Hej Ulla

Glostrup station ca. 14.05. Kan du få det til at passe

Hilsen Krabbe

Mere
7 år 3 måneder siden #28447 af Krabbe
Hej alle

Bare lige for at uddybe.
Jeg kører fra Glostrup kl. ca. 14.00 og har, hvis det passer, Ulla med fra Glostrup station. Derfra kører vi til Stenlille og samler Pole op ca. 1500. Derfra videre mod Silkeborg

Hilsen Krabbe

Mere
7 år 3 måneder siden #28496 af Ulla C
Hej Krabbe
Det er perfekt:) Vi ses kl. 14
Hilsen Ulla

Tid til at oprette siden: 0.163 sekunder