Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere
Silkeborgsøerne rundt Høj rute 2017
6 år 1 måned siden - 6 år 1 måned siden #29045
af JensB
Du er altid velkommen på min hjemmeside: www.jensesvandringer.dk
Til mine næste ture: jensesvandringer.dk/tamedpaatur.html
Silkeborgsøerne rundt Høj rute 2017 blev oprettet af JensB
Da der nu er knap 14 dage til turen, opretter jeg hermed en turtråd, hvor der kan oprettes samkørselsaftaler og afklares andre spørgsmål ang. turen.
Jeg sender mail ud med link til denne tråd samt diverse info og rutekort, når jeg har fået kontaktoplysinger på alle tilmeldte. (sker nok efter Outdoorfestivalen).
Jeg mener dog at vide, at en pæn del af gruppen kommer fra Sjælland og altså med fordel vil kunne aftale samkørsel.
Jeg sender mail ud med link til denne tråd samt diverse info og rutekort, når jeg har fået kontaktoplysinger på alle tilmeldte. (sker nok efter Outdoorfestivalen).
Jeg mener dog at vide, at en pæn del af gruppen kommer fra Sjælland og altså med fordel vil kunne aftale samkørsel.
Sidste redigering: 6 år 1 måned siden ved JensB.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBHansen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- jacobwesterlin
-
- Bruger
-
Less
Mere
- Modtagne Tak: 1
6 år 4 uger siden #29052
af jacobwesterlin
Besvaret af jacobwesterlin på emne Silkeborgsøerne rundt Høj rute 2017
Hej Jens og i andre
Jeg glæder mig til turen og det ser ud til at der er lidt bedre vejr på vej.
Er der nogle der er frisk på at køre sammen?
Brian og jeg har planer om at køre der over om torsdagen efter arbejde fra kbh og tilbage igen om søndagen dog kun til Køge.
Plan er at tage en overnatning i shelter tæt på møde stedet.
Jeg glæder mig til turen og det ser ud til at der er lidt bedre vejr på vej.
Er der nogle der er frisk på at køre sammen?
Brian og jeg har planer om at køre der over om torsdagen efter arbejde fra kbh og tilbage igen om søndagen dog kun til Køge.
Plan er at tage en overnatning i shelter tæt på møde stedet.
6 år 4 uger siden - 6 år 4 uger siden #29053
af JensB
Besvaret af JensB på emne Silkeborgsøerne rundt Høj rute 2017
Der er fri teltning i en del af Vesterskoven, endnu tættere på mødestedet! I skal bare bevæge jer ca. 1 km i sydvestlig retning - ind til I har passeret en cykelsti (Horsens-Silkeborg-stien) - her begynder området, hvor der er fri teltning! Det er i den retning, vi alligevel starter ud på turen fredag morgen! Der er toiletter og drikkevand m.m. ved Østre Søbad, som er vores mødested.
Der er også et shelter, ja! Shelteret ligger ca. 3-4 km en anden retning, nemlig mod sydøst. Man kommer til shelteret, hvis man følger Århus-Silkeborg-vandrerute (ikke at forveksle med ovennævnte). Der er IKKE drikkevand ved dette shelter! Og I skal samme vej tilbage fredag morgen, såfremt I benytter dette!
Der er også et shelter, ja! Shelteret ligger ca. 3-4 km en anden retning, nemlig mod sydøst. Man kommer til shelteret, hvis man følger Århus-Silkeborg-vandrerute (ikke at forveksle med ovennævnte). Der er IKKE drikkevand ved dette shelter! Og I skal samme vej tilbage fredag morgen, såfremt I benytter dette!
Sidste redigering: 6 år 4 uger siden ved JensB.
6 år 4 uger siden #29058
af Brøndum
Besvaret af Brøndum på emne Silkeborgsøerne rundt Høj rute 2017
Jeg er desværre ikke til stor hjælp, hvad angår kørsel til startstedet. Jeg er 2 dage op mod start, til konference i Silkeborg og er, hvis jeg så må sige, på stedet.
Jeg kan dog have en enkelt med hjem søndag, hvis nogen skal mod Sønderborg og Als
M.v.h. Brøndum
Jeg kan dog have en enkelt med hjem søndag, hvis nogen skal mod Sønderborg og Als

M.v.h. Brøndum
6 år 4 uger siden #29069
af JensB
Besvaret af JensB på emne Silkeborgsøerne rundt Høj rute 2017
I øvrigt har jeg nu sendt mail ud til hele gruppen af tilmeldte. Hvis nogen mod forventning evt. ikke har fået mail, kontakt mig venligst på jensbrun1@gmail.com.
6 år 4 uger siden #29072
af johnny
Besvaret af johnny på emne Silkeborgsøerne rundt Høj rute 2017
Hej fremtidige vandrefrænder!
Johnny her, jeg tager til Silkeborg fra København(ligger tæt på Malmø,hehe...) klokken kvalme allerede torsdag morgen for at hygge i Silkeborg, regner med camping. Så vi ses fredag morgen. Men lad os lige snakkes ved på turen om delekørsel, da jeg gerne vil hjem til Djævleøen søndag aften.
2016 var jeg på cykeltur i Søhøjlandet og lovede mig selv at komme tilbage med rygsæk og god tid i skovene til at nyde dette fantastiske sted.
Johnny
Johnny her, jeg tager til Silkeborg fra København(ligger tæt på Malmø,hehe...) klokken kvalme allerede torsdag morgen for at hygge i Silkeborg, regner med camping. Så vi ses fredag morgen. Men lad os lige snakkes ved på turen om delekørsel, da jeg gerne vil hjem til Djævleøen søndag aften.
2016 var jeg på cykeltur i Søhøjlandet og lovede mig selv at komme tilbage med rygsæk og god tid i skovene til at nyde dette fantastiske sted.
Johnny
Tid til at oprette siden: 0.248 sekunder
-
-
- Fjällräven Kajk...
- Jeg har en Fjällräven Kajka 100 -...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Hvis I ikke har fundet fælleskørsel og...
-
-
-
- Turtråd til vin...
- Perfekt! Tak, Krabbe!
-
-
-
- Kommer senere
- Hej Vi er 2 som skal deltage på...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Jeg har stadig plads til én, måske to...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333