Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere
Turtråd for Kort- og kompastur v. Silkeborgsøerne (tur 84)
6 år 6 måneder siden #29114
af JensB
Du er altid velkommen på min hjemmeside: www.jensesvandringer.dk
Til mine næste ture: jensesvandringer.dk/tamedpaatur.html
Turtråd for Kort- og kompastur v. Silkeborgsøerne (tur 84) blev oprettet af JensB
Hermed oprettes en turtråd vedr. tur 84. Her kan der aftales fælleskørsel eller drøftes andre emner i forbindelse med turen.
Link til turopslaget her: www.outsite.org/ture-kurser/123-kort-og-...ur-v-silkeborgsoerne .
Samtidig med dette sendes en mail med basale informationer ud til deltagerne.
Hvis du som tilmeldt ikke skulle modtage denne mail, send venligst besked til mig på email jensbrun1@gmail.com.
Link til turopslaget her: www.outsite.org/ture-kurser/123-kort-og-...ur-v-silkeborgsoerne .
Samtidig med dette sendes en mail med basale informationer ud til deltagerne.
Hvis du som tilmeldt ikke skulle modtage denne mail, send venligst besked til mig på email jensbrun1@gmail.com.
Du er altid velkommen på min hjemmeside: www.jensesvandringer.dk
Til mine næste ture: jensesvandringer.dk/tamedpaatur.html
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
6 år 6 måneder siden #29118
af Rico
Besvaret af Rico på emne Turtråd for Kort- og kompastur v. Silkeborgsøerne (tur 84)
Hej deltagere fra sjælland, er der stemning for at lave samkørsel ?
Jeg kan godt køre, men har kun plads til en ekstra i bilen, så måske en anden kunne køre.
Jeg kan godt køre, men har kun plads til en ekstra i bilen, så måske en anden kunne køre.
- NOA-Education
-
- Bruger
-
Less
Mere
- Modtagne Tak: 0
6 år 6 måneder siden #29119
af NOA-Education
Besvaret af NOA-Education på emne Turtråd for Kort- og kompastur v. Silkeborgsøerne (tur 84)
Jeg har plads til 2-3 ekstra i bilen, når der også skal være plads til oppakning. Køre i en Swift, så det er ikke just en stor bil ?. Skal bare lige have koordineret hentning af barn mm. før jeg endelig kan sige om jeg har bilen.
6 år 6 måneder siden #29122
af Rico
Besvaret af Rico på emne Turtråd for Kort- og kompastur v. Silkeborgsøerne (tur 84)
Det lyder fint, vi må tales ved når du ved nærmere med bilen. ☺
Hilsen Rico
Hilsen Rico
6 år 6 måneder siden #29130
af UllaB
Besvaret af UllaB på emne Turtråd for Kort- og kompastur v. Silkeborgsøerne (tur 84)
Hej Sjællændere
... havde egentlig allerede booket bus til og fra Silkeborg, men den kan afbestilles, hvis det er... og passer nok heller ikke supergodt, når jeg skal hjem (kl. 16 fra Silkeborg?? Ved ikke rigtigt om det kan nås?) ... så hvis der er nogle fra Sjælland, der lægger bil til, vil jeg meget gerne "med om bord" ... lyder både hyggeligere og smartere at følges derover
... har ikke selv bil desværre... men kan godt tage en tjans bag rattet, hvis det er
Glæder mig til næste weekend og til at møde jer.
kh Ulla
... havde egentlig allerede booket bus til og fra Silkeborg, men den kan afbestilles, hvis det er... og passer nok heller ikke supergodt, når jeg skal hjem (kl. 16 fra Silkeborg?? Ved ikke rigtigt om det kan nås?) ... så hvis der er nogle fra Sjælland, der lægger bil til, vil jeg meget gerne "med om bord" ... lyder både hyggeligere og smartere at følges derover

... har ikke selv bil desværre... men kan godt tage en tjans bag rattet, hvis det er

Glæder mig til næste weekend og til at møde jer.
kh Ulla
- NOA-Education
-
- Bruger
-
Less
Mere
- Modtagne Tak: 0
6 år 6 måneder siden #29131
af NOA-Education
Besvaret af NOA-Education på emne Turtråd for Kort- og kompastur v. Silkeborgsøerne (tur 84)
Hej
Jeg har bil med plads til 3 ekstra. Jeg køre fra Karrebæksminde og kan køre ved 14 tiden. Hvorfra kommer i? ☺️
Jeg har bil med plads til 3 ekstra. Jeg køre fra Karrebæksminde og kan køre ved 14 tiden. Hvorfra kommer i? ☺️
Tid til at oprette siden: 0.251 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333