Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere

Turtråd for "Tur og intro til basisfriluftsliv (Tur 80)"

• Pihlen
  • Emne forfatter
  • Moderator
  • Moderator
  • Næste tur: Sommertur til Lapland, efterårstur til Norge.
Mere
6 år 6 måneder siden #29270 af Pihlen
Dette er tråden der skal bruges til at aftale diverse vedr. turen.
Fx deling af telt, brændere, gryder, arrangering af fælles madlavning, mv.
Samt arrangering af fælles kørsel! Vi håber at i her vil byde ind hvis i har mulighed for at have en passager med i jeres bil.

Der er i dag d. 23. maj udsendt info mail til alle deltagere på turen! Skriv venligst her hvis ,i mod forventning, ikke skulle have modtaget denne!

Vi glæder os til at møde jer alle, til et vaskeægte vildmarkskursus!

Mvh. Brian

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 6 måneder siden #29274 af Funk1up
Hej med jer

Jeg mangler kørelejlighed fra Kbh og omegn. Bor selv i Brønshøj, men kan jo sagtens tage S-toget til hvor i bor, hvis I har plads i bilen. Giver selvfølgelig tilskud til benzin. Håber at nogen kan hjælpe, så jeg kan komme med. Glæder mig til en fantastisk weekend sammen.

Vh Mia Petersen

Mere
6 år 6 måneder siden #29275 af OleKri
Hej.

Jeg mangler også en kørelejlighed fra KBH området. Bor i Herlev og kan selvfølgelig også komme rundt på S-togsnettet.

Dbh, Ole

Mere
6 år 6 måneder siden #29281 af Jeannette
Fantastisk. Glæder mig. Super program.

Jeg har en vis bekymring vedr. rygsækken. Ligger p.t. med hold i lænden og kan kun gå ganske lidt og intet bære. Det når selvfølgelig at blive bedre, men ved ikke om jeg bliver i stand til at bære alt udstyr. Vi får vel ikke en sherpa med ??

Jeg har ikke købt/lånt telt endnu. Der er vel ingen lettere/billigere end Telemark, når man også gerne vil kunne sidde oprejst?

Jeg har fødselsdag d. 9. og havde tænkt at tage en dunk rødvin og noget snack med til aftenbålet. Den er i venteposition til jeg har afklaret rygsækkens vægt og valg af transport.
Er det rigtigt forstået, at vi slår lejr ca. 3 km fra p-pladsen? Tænker lige i forhold til at have fx vin o.l. med :-)

Jeg skal af sted fra Jylland og har ikke bestemt mig for om det bliver bil el. tog. Hvis jeg tager bilen kan jeg selvfølgelig samle 4 op undervejs.
Hvad er jeres erfaring med parkeringspladsen i skoven - er det ok sikkert at have bilen holdende?

Vh Jeannette

Mere
6 år 6 måneder siden #29283 af lonevj
Hej.
Jeg bor i Viby Sjælland og vil også rigtig gerne have kørelejlighed. Tager selvfølgelig gerne med offentlig transport, til et evt. opsamlingssted.

Mvh.
Lone

Mere
6 år 6 måneder siden #29289 af Funk1up
Hej Jeanette.

Jeg vil gerne hjælpe mig at tage lidt af din last hvis det er??

Vh Mia
Følgende bruger(e) sagde tak: Jeannette

Tid til at oprette siden: 0.231 sekunder