Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere

Turtråd for "Tur og intro til basisfriluftsliv (Tur 80)"

Mere
6 år 4 måneder siden #29314 af lonevj
Hej Lotte.
Hvis du skal med, vil jeg rigtig gerne køre sammen med dig. Jeg bor i Viby Sjælland og kan evt. samles op i Roskilde.
Mvh.
Lone

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 4 måneder siden #29315 af Brian Bruun
Hej
Det tager cirka 2,5 time ifølge ruteplanlæggeren fra Herlev til Arkelstorp. Skal vi sige 12.15? Så har vi tid til pause om nødvendigt

Mere
6 år 4 måneder siden - 6 år 4 måneder siden #29316 af Jeannette
Hej Brian, fantastisk med bære-hjælp. Jeg vil rigtig gerne køre med. Jeg vil gerne købe en plads på forsædet - ellers er jeg køresyg inden vi kommer frem :-)

Jeg bor i Brædstrup. Hvor kan jeg stå på og hvornår?

Fedt du vil køre.
Sidste redigering: 6 år 4 måneder siden ved Jeannette.

Mere
6 år 4 måneder siden #29317 af Brian Bruun
Hej cirka 09.30 da det tager 2 timer og 36 min at køre fra Brædstrup til Herlev. Og der skal vi være 12.15. Du får forsædet :)

Jeg har en plads tilbage. Vil I som skal med mig ikke maile mig mobilnummer så mailer eller sms jeg hvis tiderne ændrer sig eller vi bliver forsinket
post.bruun@gmail.com

Mvh Brian
Følgende bruger(e) sagde tak: Jeannette

Mere
6 år 4 måneder siden #29319 af Brian Bruun
Jeg har stadig en plads. Det er en 7 personers bil. Så selv om ved 5 personer er der plads til baggage. Og pt er vi kun 4 personer
Samler også op i Brædstrup

• Pihlen
  • Emne forfatter
  • Moderator
  • Moderator
  • Næste tur: Sommertur til Lapland, efterårstur til Norge.
Mere
6 år 4 måneder siden #29320 af Pihlen

Jeannette skrev: Jeg har en vis bekymring vedr. rygsækken. Ligger p.t. med hold i lænden og kan kun gå ganske lidt og intet bære. Det når selvfølgelig at blive bedre, men ved ikke om jeg bliver i stand til at bære alt udstyr. Vi får vel ikke en sherpa med ?

Vi skal nok alle hjælpe med at få dine ting frem til lejren, hvis du ikke kan bære det.

Jeannette skrev: Jeg har fødselsdag d. 9. og havde tænkt at tage en dunk rødvin og noget snack med til aftenbålet. Den er i venteposition til jeg har afklaret rygsækkens vægt og valg af transport.
Er det rigtigt forstået, at vi slår lejr ca. 3 km fra p-pladsen? Tænker lige i forhold til at have fx vin o.l. med.

Det er jeg næsten sikker på der er stemning for, og det er korrekt at der er ca 3 km ad grusvej fra p-pladsen.

Jeannette skrev: Hvad er jeres erfaring med parkeringspladsen i skoven - er det ok sikkert at have bilen holdende?

Det er en rimelig øde skovvej godt inde i skoven. Det er kun de lokale jægere og nogle vandrere der kommer forbi. Jeg har aldrig hørt om der har været problemer i det område med at parkere bilen!

LotteK skrev: Hej Brian. Tak for mail omkring kurset.
Kan du se om jeg har jeg betalt for at komme med på det her kursus?
Det er muligt at jeg har, og så bare har glemt alt om det :-)))
Men siden jeg har fået en mail så har jeg nok?

Lotte, du har betalt for at deltage. ;)

Mvh. Brian
Følgende bruger(e) sagde tak: Jeannette

Tid til at oprette siden: 0.224 sekunder