- Modtagne Tak: 1
Turtråd for "Tur og intro til basisfriluftsliv (Tur 80)"
Hvis du skal med, vil jeg rigtig gerne køre sammen med dig. Jeg bor i Viby Sjælland og kan evt. samles op i Roskilde.
Mvh.
Lone
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brian Bruun
-
- Bruger
-
- Modtagne Tak: 4
Det tager cirka 2,5 time ifølge ruteplanlæggeren fra Herlev til Arkelstorp. Skal vi sige 12.15? Så har vi tid til pause om nødvendigt

Jeg bor i Brædstrup. Hvor kan jeg stå på og hvornår?
Fedt du vil køre.
- Brian Bruun
-
- Bruger
-

Jeg har en plads tilbage. Vil I som skal med mig ikke maile mig mobilnummer så mailer eller sms jeg hvis tiderne ændrer sig eller vi bliver forsinket
post.bruun@gmail.com
Mvh Brian
- Brian Bruun
-
- Bruger
-
Samler også op i Brædstrup
Jeannette skrev: Jeg har en vis bekymring vedr. rygsækken. Ligger p.t. med hold i lænden og kan kun gå ganske lidt og intet bære. Det når selvfølgelig at blive bedre, men ved ikke om jeg bliver i stand til at bære alt udstyr. Vi får vel ikke en sherpa med ?
Vi skal nok alle hjælpe med at få dine ting frem til lejren, hvis du ikke kan bære det.
Jeannette skrev: Jeg har fødselsdag d. 9. og havde tænkt at tage en dunk rødvin og noget snack med til aftenbålet. Den er i venteposition til jeg har afklaret rygsækkens vægt og valg af transport.
Er det rigtigt forstået, at vi slår lejr ca. 3 km fra p-pladsen? Tænker lige i forhold til at have fx vin o.l. med.
Det er jeg næsten sikker på der er stemning for, og det er korrekt at der er ca 3 km ad grusvej fra p-pladsen.
Jeannette skrev: Hvad er jeres erfaring med parkeringspladsen i skoven - er det ok sikkert at have bilen holdende?
Det er en rimelig øde skovvej godt inde i skoven. Det er kun de lokale jægere og nogle vandrere der kommer forbi. Jeg har aldrig hørt om der har været problemer i det område med at parkere bilen!
LotteK skrev: Hej Brian. Tak for mail omkring kurset.
Kan du se om jeg har jeg betalt for at komme med på det her kursus?
Det er muligt at jeg har, og så bare har glemt alt om det))
Men siden jeg har fået en mail så har jeg nok?
Lotte, du har betalt for at deltage.

Mvh. Brian
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333