Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere
Turtråd for "Tur og intro til basisfriluftsliv (Tur 80)"
Less
Mere
6 år 3 måneder siden - 6 år 3 måneder siden #29469
af Pihlen
Mvh. Brian
Besvaret af Pihlen på emne Turtråd for "Tur og intro til basisfriluftsliv (Tur 80)"
1. Der er pt 9 deltagere . Se evt kørsel listen.
2. Myggenet og myggespray en god ide.
3. Der er et das 2,5 km fra lejren.
4. Det er måske en god ide med en lille rygsæk hvis du ikke vil bruge din store rygsæk.
5. Ja vi har bålriste med.
2. Myggenet og myggespray en god ide.
3. Der er et das 2,5 km fra lejren.
4. Det er måske en god ide med en lille rygsæk hvis du ikke vil bruge din store rygsæk.
5. Ja vi har bålriste med.
Mvh. Brian
Sidste redigering: 6 år 3 måneder siden ved Pihlen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
6 år 3 måneder siden #29475
af Frede85
Besvaret af Frede85 på emne Trangia og badning
Godaften.
Mig og Mikkel tager nok kun en trangia med, da min rygsæk er lidt presset med oppakning.
Men folk er stadig velkommen til at låne?
Kan man bade i søen deroppe hvis man skulle være så frisk?
Mig og Mikkel tager nok kun en trangia med, da min rygsæk er lidt presset med oppakning.
Men folk er stadig velkommen til at låne?
Kan man bade i søen deroppe hvis man skulle være så frisk?
6 år 3 måneder siden #29477
af OleKri
Besvaret af OleKri på emne Turtråd for "Tur og intro til basisfriluftsliv (Tur 80)"
Hej Brian Bruun og andre i Bil 1.
Jeg anbefaler at vi mødes på P-taget ovenpå BIG centeret i den ende der vender mod NØ. P-pladsen i tærrenplan er meget kaotisk.
Se billede.med blåt kryds
Dbh, Ole
Jeg anbefaler at vi mødes på P-taget ovenpå BIG centeret i den ende der vender mod NØ. P-pladsen i tærrenplan er meget kaotisk.
Se billede.med blåt kryds
Dbh, Ole
Bilag:
- Brian Bruun
-
- Bruger
-
Less
Mere
- Modtagne Tak: 4
6 år 3 måneder siden #29478
af Brian Bruun
Besvaret af Brian Bruun på emne Turtråd for "Tur og intro til basisfriluftsliv (Tur 80)"
Det er ok
Følgende bruger(e) sagde tak: OleKri
6 år 3 måneder siden #29485
af LotteK
Besvaret af LotteK på emne Turtråd for "Tur og intro til basisfriluftsliv (Tur 80)"
AFLYSNING!
Hej Allesammen
Jeg må desværre melde afbud til turen på fredag. Det er beklageligt da jeg jo har aftalt at have 2 andre med mig.
Jeg har et familiemedlem som netip har fået konstateret uhelbredeligt kræft, jeg kan simpelthen ikke overskue at ta' afsted denne weekend.
Hvis der er andre der står på venteliste til at komme med, er de derfor velkommen til at få min plads, og jeg håber der bliver kørelejlighed til alle alligevel.
God tur til jer
Med venlig hilsen
Lotte
Hej Allesammen
Jeg må desværre melde afbud til turen på fredag. Det er beklageligt da jeg jo har aftalt at have 2 andre med mig.
Jeg har et familiemedlem som netip har fået konstateret uhelbredeligt kræft, jeg kan simpelthen ikke overskue at ta' afsted denne weekend.
Hvis der er andre der står på venteliste til at komme med, er de derfor velkommen til at få min plads, og jeg håber der bliver kørelejlighed til alle alligevel.
God tur til jer
Med venlig hilsen
Lotte
- Endnuen
-
- Gæst
-
6 år 3 måneder siden #29488
af Endnuen
Besvaret af Endnuen på emne Turtråd for "Tur og intro til basisfriluftsliv (Tur 80)"
Hej Frede85.
Hvor tæt på kbh kommer I, hvis jeg eventuelt kunne køre med jer ? Jeg bor i Kbh. Og der er trods alt et stykke vej til næstved fra Kbh.
Venligst,
Jacob
Hvor tæt på kbh kommer I, hvis jeg eventuelt kunne køre med jer ? Jeg bor i Kbh. Og der er trods alt et stykke vej til næstved fra Kbh.
Venligst,
Jacob
Tid til at oprette siden: 0.221 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333