Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere

Turtråd for "Tur og intro til basisfriluftsliv (Tur 80)"

• Pihlen
  • Emne forfatter
  • Moderator
  • Moderator
  • Næste tur: Sommertur til Lapland, efterårstur til Norge.
Mere
6 år 3 måneder siden #29489 af Pihlen
Besvaret af Pihlen på emne Trangia og badning

Frede85 skrev: Godaften.
Mig og Mikkel tager nok kun en trangia med, da min rygsæk er lidt presset med oppakning.
Men folk er stadig velkommen til at låne?
Kan man bade i søen deroppe hvis man skulle være så frisk?

Ja da, det er muligt at bade i søen. Det er jo en "lidt stor" sø så den er nok lidt kold endnu ;)

Mvh. Brian

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Pihlen
  • Emne forfatter
  • Moderator
  • Moderator
  • Næste tur: Sommertur til Lapland, efterårstur til Norge.
Mere
6 år 3 måneder siden - 6 år 3 måneder siden #29490 af Pihlen

LotteK skrev: AFLYSNING!
Hej Allesammen

Jeg må desværre melde afbud til turen på fredag. Det er beklageligt da jeg jo har aftalt at have 2 andre med mig.
Jeg har et familiemedlem som netip har fået konstateret uhelbredeligt kræft, jeg kan simpelthen ikke overskue at ta' afsted denne weekend.

Hvis der er andre der står på venteliste til at komme med, er de derfor velkommen til at få min plads, og jeg håber der bliver kørelejlighed til alle alligevel.

God tur til jer

Med venlig hilsen
Lotte

Hej lotte. Det er vi rigtig ked af at høre! Håber trods alt i kommer nogenlunde godt ud af det.

@ Lone og Jacob, har i måske mulighed for at kunne arrangere at køre med Frede og Mikkel, som kører fra Næstved?

Mvh. Brian
Sidste redigering: 6 år 3 måneder siden ved Pihlen.

• Endnuen
  • Gæst
  • Gæst
6 år 3 måneder siden #29493 af Endnuen
Hej Frede85.

Er ikke lige sikker på hvad der skete med dit indlæg. Men det lyder rigtig godt med at blive samlet op i Tårnby. Og det går nok med at vi er tre i bilen og det. Så jeg vil meget gerne køre med jer.

Venligst,

JAcob

Mere
6 år 3 måneder siden #29494 af Frede85
Hej Jacob.
Jamen det kan du godt, kører dog i en lille bil derop, da jeg har problemer med vores store bil. Så kommer nok til at sidde lidt tæt 3 mænd og tasker. Men hvis du kan klare det ingen problemer. For os er det fedest at hente dig så tæt på motorvejen som muligt. Evt tårnby?

Mere
6 år 3 måneder siden #29495 af Jeannette
Kære Lotte, det er helt forståeligt, du melder fra. Jeg oplevede sidste år samme situation med en nærtstående - det er svært at håndtere. Jeg håber, at I når en lang og god tid sammen. Mvh

Mere
6 år 3 måneder siden #29498 af lonevj
Jeg har også en lille bil og kører så selv derover. Hvis der er trangt i Mikkel og Fredes lille bil, kan jeg evt. hente Jacob og have ham med i stedet.
Mit mobil nr er 22 61 96 63, hvis du vil aftale kørsel med mig Jacob.

Mvh.
Lone

Tid til at oprette siden: 0.218 sekunder