- Modtagne Tak: 0
Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere
Hvor kører man til for at tage på tur i Hardangervidda?
5 år 10 måneder siden #29815
af madsv
Hvor kører man til for at tage på tur i Hardangervidda? blev oprettet af madsv
Hej alle,
Jeg er nyt medlem da min bedste ven og jeg skal på tur til August og har kigget på Hardangervidda i Norge. Vi tager nok bilen derop, så det er nemt med oppakning osv. inden selve turen starter. Mit spørgsmål lyder så på, om nogen ved, hvor man kan køre hen og stille bilen i en lille uges tid, imens man er på turen? Det skal jo helst også være relativt tæt på, så man ikke bruger mere tid på at komme ind til området end man gør på selve turen
Jeg håber der er nogen der kan hjælpe og sætter pris på alle gode råd i ellers har!
På forhånd tak,
Mads V. Hemmingsen
Jeg er nyt medlem da min bedste ven og jeg skal på tur til August og har kigget på Hardangervidda i Norge. Vi tager nok bilen derop, så det er nemt med oppakning osv. inden selve turen starter. Mit spørgsmål lyder så på, om nogen ved, hvor man kan køre hen og stille bilen i en lille uges tid, imens man er på turen? Det skal jo helst også være relativt tæt på, så man ikke bruger mere tid på at komme ind til området end man gør på selve turen

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe og sætter pris på alle gode råd i ellers har!

På forhånd tak,
Mads V. Hemmingsen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
5 år 10 måneder siden #29827
af Kimkimkim
Besvaret af Kimkimkim på emne Hvor kører man til for at tage på tur i Hardangervidda?
Hej madsv
I kan køre til Rjukan og parkerer ved krossobanen (svævebane). Den tager i op til ca 900 moh. Så er i næsten oppe på Hardangervidda.
God tur.
Mvh.kim
I kan køre til Rjukan og parkerer ved krossobanen (svævebane). Den tager i op til ca 900 moh. Så er i næsten oppe på Hardangervidda.
God tur.
Mvh.kim
5 år 10 måneder siden #29828
af Simon
Besvaret af Simon på emne Hvor kører man til for at tage på tur i Hardangervidda?
Jeg har følgende erfaringer:
Haukeliseter fjellstue:
Fine parkerings forhold, betaling nødvendig. Få meter indtil selve national parken, stille stigning.
Odda by:
VI fandt en vej op ad fjellet hvor vi kunne parkere, men stigningen derfra var brutal. Ca. 800 højdemeter på en kilomet,
Haukeliseter fjellstue:
Fine parkerings forhold, betaling nødvendig. Få meter indtil selve national parken, stille stigning.
Odda by:
VI fandt en vej op ad fjellet hvor vi kunne parkere, men stigningen derfra var brutal. Ca. 800 højdemeter på en kilomet,
5 år 10 måneder siden #29830
af madsv
Besvaret af madsv på emne Hvor kører man til for at tage på tur i Hardangervidda?
Tusinde tak for alle svarene!
Det ser ud til at vi starter turen ved Haukeliseter fjellstue!
Det ser ud til at vi starter turen ved Haukeliseter fjellstue!

5 år 10 måneder siden #29832
af Brian-P
Besvaret af Brian-P på emne Hvor kører man til for at tage på tur i Hardangervidda?
Hvis det er omkring Haukeliseter i gerne vil starte, så kan jeg anbefale at køre op ved Middalsbu fjellstue. Der er nemlig gratis parkering 
Det ligger ude for enden af en lang grusvej. Her er du også nærmest i Hardangervidda med det samme. Dog en lidt kraftigere stigning op til fjeldet end fra Haukeliseter.
Vh. Brian

Det ligger ude for enden af en lang grusvej. Her er du også nærmest i Hardangervidda med det samme. Dog en lidt kraftigere stigning op til fjeldet end fra Haukeliseter.
Vh. Brian
Følgende bruger(e) sagde tak: Simon
Tid til at oprette siden: 0.292 sekunder
-
-
- Fjällräven Kajk...
- Jeg har en Fjällräven Kajka 100 -...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Hvis I ikke har fundet fælleskørsel og...
-
-
-
- Turtråd til vin...
- Perfekt! Tak, Krabbe!
-
-
-
- Kommer senere
- Hej Vi er 2 som skal deltage på...
-
-
-
- Kursus i vinter...
- Jeg har stadig plads til én, måske to...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333