Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere

Efterårsferie på Hallandsleden - turtråd.

Mere
5 år 8 måneder siden #30193 af Terje
Kære alle tilmeldte på Efterårsferie på Hallandsleden-Gratis! -turen.

Jeg har forsøgt at sende en mail, men hotmail driller, så nu kommer ordlyden her.

Turen er nu fuldt booket, og flere har vist interesse, så meld gerne afbud, hvis du ikke skal med alligevel.

Pionertur, som det flot hedder i Outsite-sprog, betyder, at det er en "ny" rute, jeg har ikke gået på leden før, og vi må derfor løse udfordringer med evt. dårlig markering eller mangel på vandforsyning i fællesskab.

Som nævnt, er der ikke afmærket sheltere på alle etaper, så medbring telt, tarp eller hængekøje.

Første aften, ved dobbeltshelteret i Koarp, er der til gengæld IKKE teltplads, og man skal derfor gå videre, hvis der skal teltes. Vi håber på, at pladsen er ledig, så vi kan lave bål - og sove i shelter.

Kørsel: Det ville være praktisk med tre biler, så kunne vi alle være i to biler hjem fra Simlångsdalen, og tage sidste bil med fra Koarp på vej hjemover - sparer køre-frem-og-tilbage km og tid onsdag.

Meld gerne ind, hvis du har en bil - gerne med plads til 4.

Mvh
Terje

Se min hjemmeside
fjeldvandrer.dk/

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 8 måneder siden #30207 af JE
Hej Terje
Som jeg også har skrevet i en mail vil jeg gerne på venteliste. Men hvis jeg ikke kommer med må I have en fantastisk tur.

mvh
Jacob

Mere
5 år 8 måneder siden - 5 år 8 måneder siden #30208 af Terje
Hej Jakob.

Jeg var ved at svare dig forleden (og slettede det så igen), men umiddelbart er det "upraktisk" at være 9, idet det ville være smart, hvis alle 8 kunne være i bilerne tilbage til Koarp, når vi skal hjem onsdag.

Pladsen ved Koarpshelteret er begrænset - der skal nok ikke parkeres mere end én bil.

Der har også været to andre forespørgsler på deltagelse i turen.

Meen - ellers er det jo et frit land, hvor man kan færdes hvor- og hvornår man vil.

mvh
Terje

Se min hjemmeside
fjeldvandrer.dk/
Sidste redigering: 5 år 8 måneder siden ved Terje.

Mere
5 år 8 måneder siden #30211 af Gurli
Altså, jeg stiller gerne min bil og mit kørekort til rådighed, men en gulpladebil rækker ikke langt til 8 personer.

I øvrigt må jeg lige sige at jeg GLÆDER mig :cheer:

Gurli.

Mere
5 år 8 måneder siden #30212 af Terje
Allerførst: jeg glæder mig også - for min skyld kunne vi godt lige spole forbi tre arbejdsuger, og hoppe direkte til ferien. Men-øh, sådan virker virkeligheden vist ikke.

Jeg stiller bil til rådighed, og kan have fire personer, mig selv inklusive, med ikke for store rygsække.

Se min hjemmeside
fjeldvandrer.dk/

Mere
5 år 8 måneder siden #30214 af Gurli
Terje, kan jeg booke en plads fra Køge?

Gurli.

Tid til at oprette siden: 0.236 sekunder