Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere

Fællestur på hardangervidda Uge 9 2018

Mere
5 år 6 måneder siden #30527 af hanshp
Hej
Er der oprettet en tråd til fællestur til hardangervidda?

Ville gerne høre lidt mere om turen? Og få afprøvet om mit udstyr evt. kan bestå deltager/adgangskravet ? ;-)

Mvh
Hans

Venlig hilsen
hans
Er du interesseret i kajakture? Så kig forbi på Www.facebook.com/groups/friluftsgruppen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 6 måneder siden #30530 af Ulp
Hej.

Jeg er med til at afholde turen på hardangervidda.

Jeg vil først spøge om du har værer på vinterfjeld tur med pulk eller taske før og telte op?
hvis ikke så tro jeg ikke denne tur er noget for dig, mig og Jan er ikke uddannet til at kunne instruerer i ophold på vinterfjeld.
Hvis du har mod på at komme godt i gang med vinterfjeld kan jeg anbefale Nordisk Friluftskompani.

Hvis du har været, på en tur før, kan jeg sende dig min/vores ca. Pak liste, men som skrevet skal du selv have det hele, telt helst pulk osv.. vi kan måske hjælpe med små ting ellers skriv ☺
Mvh Ulrik

Mere
5 år 6 måneder siden #30532 af Ulp
Jeg/vi har en snesko tur som snart gerne skulle komme op.
Her er det ikke det største krav til at man har prøvet det før, men mere man er har prøvet at værer ud i sne og kulde dag og nat og selvfølgelig har udstyret til det.

Mere
5 år 6 måneder siden #30591 af hanshp
Hej
Tak for svar
Lysten er der, men der skal selvfølgelig tages hensyn til sikkerheden.
Har kun kørt på markerede/præparerede løjper med pulk. Har det meste i udstyr, men mangler nok lidt vinterbeklædning. Hvis det er muligt vil jeg gerne se jeres pakkeliste?
Kan pulk lejes på stedet?
Mvh hans

Venlig hilsen
hans
Er du interesseret i kajakture? Så kig forbi på Www.facebook.com/groups/friluftsgruppen

Mere
5 år 6 måneder siden #30596 af Ulp
Hej Hans
Du er selvfølgelig velkommen på turen.
Jeg ved ikke om man kan leje pulk der oppe men kan se fjellstue holder kursus i alt muligt, så det kan værer muligt, prøv at kontakte dem. haukeliser fjellstue
Send en Mali til mig så kan vi skrives nærmere ved ang. Tur og udstyr.
Ulrikpedersens@Gmail.com
Mvh Ulrik

Tid til at oprette siden: 0.236 sekunder