- Modtagne Tak: 48
Tråde til deltagerne på ture - kun for tilmeldte turdeltagere
Fællestur Bergslagsleden
5 år 7 måneder siden #31124
af JE
Besvaret af JE på emne Fællestur Bergslagsleden
Hej alle
Jeg kører også gerne. Ulrik og jeg har ca. samme størrelse baggagerum (mindre end Terjes).
Jeg har endnu ikke forsøgt mig at spille tetris med 4 rygsække og 4 mennesker i min Fiesta
.Jeg tænker at det kan være muligt at det kan lade sig gøre men det bliver ret trangt med en rygsæk på det midterste bagsæde og det skal ikke være 4 store rygsække. Med 3 er der fin plads og ikke begrænsning i rygsækstørrelse.
Det er selvfølgelig dyrere at køre 3 biler men så er vi sikre på at vi kan være der.
Hvad siger I andre?
PS: min OCD vil også have mig nordpå fra hvor vi sluttede sidste år.
PPS: Jeg er enig med Ulrik om taxa lørdag. Så har vi ikke brug for backup hvis taxa ikke dukker op. Og det giver vej kun mening at bestille taxa til chaufførerne? Så læsser vi resten af ved Svarta Herregård. Jeg kan sagtens slå telt op i mørke hvis det trækker ud
PPPS: Min trang til at `være beredt` gør at jeg som fællelsudstyr slæber sav og kniv med til at producere noget brænde. Nu var vi heldige med brænde sidste år men man ved jo aldrig.
Glæder mig til at komme på tur med jer igen
mvh
Jacob
Jeg kører også gerne. Ulrik og jeg har ca. samme størrelse baggagerum (mindre end Terjes).
Jeg har endnu ikke forsøgt mig at spille tetris med 4 rygsække og 4 mennesker i min Fiesta

Det er selvfølgelig dyrere at køre 3 biler men så er vi sikre på at vi kan være der.
Hvad siger I andre?
PS: min OCD vil også have mig nordpå fra hvor vi sluttede sidste år.

PPS: Jeg er enig med Ulrik om taxa lørdag. Så har vi ikke brug for backup hvis taxa ikke dukker op. Og det giver vej kun mening at bestille taxa til chaufførerne? Så læsser vi resten af ved Svarta Herregård. Jeg kan sagtens slå telt op i mørke hvis det trækker ud

PPPS: Min trang til at `være beredt` gør at jeg som fællelsudstyr slæber sav og kniv med til at producere noget brænde. Nu var vi heldige med brænde sidste år men man ved jo aldrig.
Glæder mig til at komme på tur med jer igen

mvh
Jacob
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
5 år 7 måneder siden #31125
af Ulp
Besvaret af Ulp på emne Fællestur Bergslagsleden
Ok det vidste jeg ikke.
Er der muligheder for at hente bilerne hvis taxaen ikke kommer?
Er der muligheder for at hente bilerne hvis taxaen ikke kommer?
5 år 7 måneder siden #31126
af Gurli
Gurli.
Besvaret af Gurli på emne Fællestur Bergslagsleden
Altså der går jo busser, men hvis vi har forudbestilt går jeg da ud fra at man kan regne med det.
Gurli.
5 år 7 måneder siden #31127
af KirstenJ
Besvaret af KirstenJ på emne Fællestur Bergslagsleden
Hej alle
Jeg vil gerne have plads i en bil og er derfor med på alt hvad chaufførerne bestemmer
Lover endvidere at støtte chaufførindsatsen med løbende påfyldning af lakrids, chokolade og dejlig nørdet samtale om GREJ&TURE!
Jeg må også lige hellere komme med en 'heads up':
1: Jeg har problemer med den ene fod - træner den alt hvad jeg kan sammen med en fysioterapeut og regner med at være klar til vores tur. Jeg lover at give en status 1 uge inden afgang.
2: Jeg skal videre til Stockholm når vores tur slutter. Jeg har ikke fået set på nogen rejseplan endnu, men skal i hvert fald til Örebro på en eller anden måde. Rasmus skal jo også videre efter turen - så jeg tænker: er det realistisk at vi kan klemme os sammen i 2 biler på udturen, for så at have mere plads til benene på hjemturen?
Jeg håber at alt går op i en højere enhed - og glæder mig så meget til at komme ud og gå på Bergslagsleden igen!
Kh Kirsten
Jeg vil gerne have plads i en bil og er derfor med på alt hvad chaufførerne bestemmer

Jeg må også lige hellere komme med en 'heads up':
1: Jeg har problemer med den ene fod - træner den alt hvad jeg kan sammen med en fysioterapeut og regner med at være klar til vores tur. Jeg lover at give en status 1 uge inden afgang.
2: Jeg skal videre til Stockholm når vores tur slutter. Jeg har ikke fået set på nogen rejseplan endnu, men skal i hvert fald til Örebro på en eller anden måde. Rasmus skal jo også videre efter turen - så jeg tænker: er det realistisk at vi kan klemme os sammen i 2 biler på udturen, for så at have mere plads til benene på hjemturen?
Jeg håber at alt går op i en højere enhed - og glæder mig så meget til at komme ud og gå på Bergslagsleden igen!
Kh Kirsten
5 år 7 måneder siden #31128
af Gurli
Gurli.
Besvaret af Gurli på emne Fællestur Bergslagsleden
Så foreslår jeg endnu en gang, at de der kører beslutter hvad vi gør ?
Jeg syntes vi kørte meget frem og tilbage sidste år, men da jeg ikke skal køre, kan jeg jo bare slappe af ?
Umiddelbart tror jeg vi sagtens kan være i to biler.
Jeg syntes vi kørte meget frem og tilbage sidste år, men da jeg ikke skal køre, kan jeg jo bare slappe af ?
Umiddelbart tror jeg vi sagtens kan være i to biler.
Gurli.
5 år 7 måneder siden #31129
af Ulp
Besvaret af Ulp på emne Fællestur Bergslagsleden
Jeg er mest til taxa lørdag.
Er ikke så meget inde i Start stop sted, men kan evt mig og Jacob sætte jer af ved start sted og kører til slut og tage 1 taxa tilbage.
Så gå mig og Jacob til lejerpladsen og forventer et dejligt bål ?
Er ikke så meget inde i Start stop sted, men kan evt mig og Jacob sætte jer af ved start sted og kører til slut og tage 1 taxa tilbage.
Så gå mig og Jacob til lejerpladsen og forventer et dejligt bål ?
Tid til at oprette siden: 0.285 sekunder
-
-
- Tarfala
- Hej. Jeg er ikke sikker på det er samme...
-
-
-
- vandre tur og g...
- Hej med jer. Jeg vil godt ud og vandre i...
-
-
-
- Vandremakker Fy...
- Hej alle :) Jeg elsker at gå og...
-
-
-
- Leje Spot X ud ...
- Jeg har investeret i en Spot X enhed...
-
-
-
- Anvendelse af s...
- Hej alle, Jeg er i gang med at...
-
Outsite.dk - Frisk luft på nettet - © 1995-2022 - Betingelser - Kontakt os - Medie info CVR.: 33344333